Hei!
Minun pitäisi saada tehtyä kasa osoitetarroja. Työkaluina minulla on office 2007-tuottesarja. Tarvittavat tiedot minulla on excelissä siten, että nimi, katuosoite, postinro ja kaupunki ovat kukin omassa sarakkeessaan. Miten siis saan tuon yhdistettyä wordiin siten, että samalle sivulle tulee enemmän kuin yhden henkilön tiedot?!? Onnistuin netin ohjeiden mukaan tekemään sellaisen yhdistämisen, missä kullekin sivulle tulee yhden henkilön tiedot. Missä siis vika? Kiitos avusta!
Osoitetarrat
TRa
1
492
Vastaukset
- englanninkielinen
wordi? Oletko siinä vaiheessa, kun olet lisännyt osoitekentät tarraan, käyttänyt kohtaa Päivitä kaikki kentät tai Update Labels. Pitäisi toimia.
Käytitkö ohjattua toimintoa vai teitkö omin päin?
Niin ja siinä vaiheessa yhdistämistoimintoa kun olet valinnut osoiterekisterisi, näkyykö tarra-arkkipohjassa ensimmäistä tarraa lukuunottamatta merkintä Seuraava tietue?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239