kokemuksia?
hotel san carlo -kokemuksia, central asema
1
592
Vastaukset
- Mä vaan
palasimme juuri matkalta Milanosta muuten hyvä ellei jopa loistava reissu, mutta tuosta hotellista muutamia negatiivisia asoita...
Rakennettu ties milloin ja onkohan ikinä peruskorjattu. Melko äänekäs alue yöllä: möykkää ja huutelua&autojen ääniä kuuluu läheiseltä rautatieasemalta/kadulta monta kertaa yössä. Sijainti toki oli kaikinpuolin muuten hyvä.
Hotellissa oli todella äänekäs mutta ala-arvoisen tehoton ilmastointilaite. Huone oli kuin pätsi yöllä. Tallelokeroa ei ollut, ei housuprässiä, ei kattovaloa. Vain 3 lukuvaloa oli mutta ei kattovalaisinta. Lampunvarjostimet olivat tummuneet, seinien tapetti ruma ja nuhruinen sekä kokolattiamatto täynnä likatahroja. Pesuallashanasta ei tullut lämmintä vettä, suihkun lattiakaivo veti ala-arvoisen huonosti. WC-laite huuhdeltiin kääntämällä vesihana auki. Hana ei täysin sulkeutunut vaan piti yölläkin lorinaa. Suihkussa ei ollut käsisuihkua vain kiinteä kattosuihku.
Aamupala oli seuraavanlainen: yhdenlaisia pieniä sämpylöitä, marmeladia, sulatejuusto, voita, kahvia/teetä, vain kahta laatua tuoremehua, 3:n pinen keksin keksipaketti, voisarvia, kuivakakkua...
Empä tiedä oliko vaan yhden hotellin aamupalatarjonta noin köyhä vai koskeeko koko Italiaa ja kaikkia hotelleja?
Paljon Suomessa ja Keski-Euroopassa matkustelleena voin sanoa ettei Hotel San Carlo todellakaam vastaa kolmea tähteäkään sen verran alkeellinen hotelli se oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184