Hei!
Minulla ei ole koiraa eikä muutakaan lemmikkiä tällä hetkellä, mutta minua mietityttää omia koiriaan ulkoiluttavien ihmisten ajatusmaailma. Asumme omakotitalossa ja pihamme vieressä menee jalka/pöyrätie. Koiran ulkoiluttajat päästävät vapaasti koiransa kulkemaan meidän pihan puolelle (mikä ei haittaa mikäli omistaja ei anna koiransa tehdä luonnollisia tarpeitaan juuri meidän piha-alueelle). Olen huomannut että eräs ulkoiluttaja palkitsee koiransa namupalalla aina kun koira on piipahtanut istuskelemassa meidän nurmikolla.Mennessään ohi sekä tulessa. Se vähän mietityttää, miksi pitää pysähtyä toisten pihaan? Miksi namu?
Koirat ja niiden omistajat
Lemmikkitön
3
835
Vastaukset
- Katih87
Miksi pistit ks. keskustelun doggi aiheeseen?
Miten se doggeihin liittyy jos joku pikku piski käy pihallanne?- ilmene
että kyseessä olis joku muu kuin doggi. Ei mainintaa pikkupiskistäkään. Se älähtää keneen kalikka kalahtaa.
- Doggimeeri
Täytyyhän koira palkita kun se tekee miuluisia asioita omistajalleen. Minäkin aina kehun, jos doggini tekee jätökset johonkin hauskaan paikkaan, esim. keskelle jalkakäytävää:) Sitten takin kaulukset pystyyn ja jatketaan matkaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897