Loistava sarja!

Mieskatsoja25v

Siis kuten otsikossa lukee, niin pakko sanoa että tosi hyvä sarja tämä los serranos:)
Mä en yleensä mitään sarjoja seuraa, mutta viimekesänä sairaslomalla ollessa katoin muutaman jakson ja perhana.. koukkuun jäin..:D

Jotenki näitä jaksoja seuratessa saa aivot hengähtää ja vaikka ois ollu huonoki päivä, niin serranot pelastaa:)

Sarjan myötä kiinnostus Espanjaa kohtaakin on kasvanu huomattavasti.. okei, tämähän on vaan sarja, mutta kait tuo jotain kuvaa antaa espanjalaisesta kulttuurista ja luonteenpiirteistä? Eilen olin ihan täpinöissään ku Espanja eteni EM-futiksen finaaliin:D jonkunnäkönen Espanja fani musta on tämän sarjan myötä myös tullu.. huh,huh.. onneks on tämmösiä foorumeja mihin kirjottaa tuntoja, kavereille jos hehkuttaisin, niin pitäisivät varmaan hulluna:D kun minä kuitenki oon jo 25v. mies:D

3

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wilzen

Ihan samanlaisia ajatuksia minunkin päässä pyörii - Espanja ja espanjalaiset on alkaneet kiinnostaa muutenkin nyt Serranojen myötä. Ja kummasti vaan tuntee sympatiaa espanjan jalkapallojoukkuetta kohtaan ja toivoo niiden voittoa! Eilen tuli mieleen, että siellä varmaan jossain Espanjassa on näitä Serranon perheitä ketkä elävät ottelua mukana, joko sukulaisten kanssa kotona tai jossain pienessä tavernassa...

Jotain niin kovin tuttua niissä on - olisiko sitten suomalaisuus ja espanjalaisuus lähempänä toisiaan kuin mitä on osannut ajatellakaan.

Ja onhan se David Villa kanssa tosi söpö... ;-)

• Choni

Olen vähän vanhempi katsoja kuin sinä mutta kirjoitit juuri niin kuin minä tunnen. Onneksi yhtä hurahtaneita löytyy kuin minä. Olen suuri Espanja fani nyt. Sitä vaan olen surrut jos ja kun Lucia poistuu sarjasta. Minusta hän on sen sarjan sielu. En tiedä miltä sarja sen jälkeen tuntuu katsoa. Onhan siinä toki muitakin hyviä tyyppejä mutta...aika näyttää.

• minullekin käynyt

Aloin seurata Serranoita vasta syksyllä kun uusinnat alkoivat ja koukkuun jäin! Ja Espanja on alkanut muutenkin kiinnostaa. Jopa katsoin EM-jalkapallon loppuotteluakin, vaikka en voi sietää jalkapalloa. Teemalta olen seurannut espanjalaista draamaa "Francon aika", joka myös on aivan tosi ihana sarja. Siinä on ollut pikkurooleissa mm. Loudritasin ja Raulin näyttelijät. Espanjalaiset sarjat ovat jotenkin ihanan erilaisia verrattuna amerikkalaiseen sarjoihin, joita tulee aivan liikaa.Espanjankielistä musiikkia olen myös paljon kuunnellut mm. Fran Pereaa ja Alejandro Fernandezia. Espanjan kieli ja kulttuuri on todellakin alkanut kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      105
      3322
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      2002
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1443
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1361
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe