Itse olet jättänyt taaksesi NW:n haamun, voisivatko jo muutkin sen taakseen jättää ja nähdä Sinut Sinuna. Kukoista, laula, esiinny, me rakastamme Sinua. Ja muista, loistavien artistien on aina ollut saatava kehut ensin ulkomailla. Ken elää, se näkee. Todellista lahjakkuutta ja karismaa ei sivuuteta, se tulee aina esille.
Olet the Lady
oma itsesi
3
428
Vastaukset
- Tarjalta
Milloin.
- kiteeläinen-
Tarja jos kuka on todellinen bitch. Kun ladyn keikat eivät Suomessa vedä tottahan toki Cabulit menevät sinne missä vielä on sukseeta....Itäblokki ja Etelä Amerikka. Miksi Cabulit eivät saaneet edes Tavastiaa täyteen?
- skeidat itelles
Suominaisten on aina ollut todistettava suuruutensa ulkomailla, ennenkuin heidät kotomaa on hyväksynyt. Tarja, ihailijoitasi on paljon, ehkä emme pidä vain tarpeeksi meteliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358