Moikka! Oon tässä muutaman viikon päästä lähdössä L.A.:han ensimmäistä kertaa. Aiemmin olen ollut siis vain muissa osavaltioissa.
Jos jollain on kokemuksia Los Angelesista, niin kertokaa ihmeessä! Olen kaverini kanssa varannut pelkät lennot, joten majoitus on vielä auki. Missä voisi yöpyä halvalla? Emme hae mitään luksushotellia, rahat aiomme käyttää shoppailuun ja nähtävyyksiin hyvään ruokaan.
Mitkä ovat parhaita ostospaikkoja, jos haluaa selvitä normaali-ihmisen budjetilla? Ei siis mitään 2000€ laukkuja :D
Entä mitkä nähtävyyksistä ovat aidosti näkemisen arvoiset? Olemme funtsineet ainakin Chinese Theatrea, Universal Studiosia, kenties Venice Beachia...? Mitä kannattaa jättää pois, mitä lisätä?
Kaikki vinkit ovat nyt kullanarvoisia, kiitos jo etukäteen :)
Vinkkejä kaipaisin
007
0
506
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264