Lähdössä ensimmäistä kertaa Riikaan. Lennot Ryanair:lla, hotelli Dodo. Olisko kivoja käytännön vinkkejä? Hintatasosta haluaisin kysellä, en mitään ruokahintoja tai ravintola. Haluaisin esim. taksimatkoista kentältä-hotellille n. hintoja. Osaisi suunnilleen maksaa kohtuudella. Kaikki tieto kyllä käy :)
riikaan ekareissu
4
1620
Vastaukset
- Riganieki
Kyllähän täältä löydät viestejä kelailemalla vastauksia, mutta vielä joitakin:
Edullisin kulkupeli keskustaan on linja-auto.
22 ja 22e kulkevat. Dodoon mennessä kannattaa se vakiobussi eli 22, ja pois Stockmannin luona.
Taksi keskustaan noin 6-7 latia. Dodolle asti ehkä reilun latin enemmän. Käytä niitä punaisia relluja siellä asemalla. Ne ovat rehellisiä. Kerro tai kirjoita osoite eli se Jersikas iela. Taksikuskit eivät ole täällä niin fiksuja kuin Suomessa ja hotelli on uusi eli eivät välttämättä lonkalta tiedä paikkaa. Linja-auton hinta 0,4 latia.- Suomiporo
Riganieki antoikin hyviä ohjeita. Tuosta linja-autosta vielä, eli Stockmann on siis pysäkin nimi joka on yllätys yllätys Stockmannin tavaratalon edessä.
Se on toinen pysäkki ison joen jälkeen aivan keskustassa. Konduktööri tätikin varmaan sen teille kiltisti näyttää, eli ette voi missata.
Monessa bussissa on vielä nuo pysäkin nimet hienoilla elektronisilla tauluilla näytetty.
Hauskaa matkaa - matkaaja222
Onko tietoa mistä saisin kohtalaisen Riikan kartan? Netissä aika huonoja, tai siis ne mitä itse olen löytänyt.
- Riganieki
matkaaja222 kirjoitti:
Onko tietoa mistä saisin kohtalaisen Riikan kartan? Netissä aika huonoja, tai siis ne mitä itse olen löytänyt.
Turisti-infossa esimerkiksi Mustapäiden talolla on saatavilla infoa ja varmasti hyvä turistikarttakin.
Hotelleista saat melko varmasti opaskartan.
Täällä myös löytyy
http://www.losave.net/minne.html
Siellä on ihan kohtuullinen Riian kartta. Saa zoomattuakin melko tarkaksi. Ei näytä olevan ihan hitaille nettiyhteyksille, mutta hyvä kartta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015