riikaan ekareissu

matkaaja222

Lähdössä ensimmäistä kertaa Riikaan. Lennot Ryanair:lla, hotelli Dodo. Olisko kivoja käytännön vinkkejä? Hintatasosta haluaisin kysellä, en mitään ruokahintoja tai ravintola. Haluaisin esim. taksimatkoista kentältä-hotellille n. hintoja. Osaisi suunnilleen maksaa kohtuudella. Kaikki tieto kyllä käy :)

4

1620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riganieki

Kyllähän täältä löydät viestejä kelailemalla vastauksia, mutta vielä joitakin:
      Edullisin kulkupeli keskustaan on linja-auto.
      22 ja 22e kulkevat. Dodoon mennessä kannattaa se vakiobussi eli 22, ja pois Stockmannin luona.
      Taksi keskustaan noin 6-7 latia. Dodolle asti ehkä reilun latin enemmän. Käytä niitä punaisia relluja siellä asemalla. Ne ovat rehellisiä. Kerro tai kirjoita osoite eli se Jersikas iela. Taksikuskit eivät ole täällä niin fiksuja kuin Suomessa ja hotelli on uusi eli eivät välttämättä lonkalta tiedä paikkaa. Linja-auton hinta 0,4 latia.

• Suomiporo

Riganieki antoikin hyviä ohjeita. Tuosta linja-autosta vielä, eli Stockmann on siis pysäkin nimi joka on yllätys yllätys Stockmannin tavaratalon edessä.

Se on toinen pysäkki ison joen jälkeen aivan keskustassa. Konduktööri tätikin varmaan sen teille kiltisti näyttää, eli ette voi missata.

Monessa bussissa on vielä nuo pysäkin nimet hienoilla elektronisilla tauluilla näytetty.

Hauskaa matkaa

• matkaaja222

Onko tietoa mistä saisin kohtalaisen Riikan kartan? Netissä aika huonoja, tai siis ne mitä itse olen löytänyt.

• Riganieki
        matkaaja222 kirjoitti:

Onko tietoa mistä saisin kohtalaisen Riikan kartan? Netissä aika huonoja, tai siis ne mitä itse olen löytänyt.

Turisti-infossa esimerkiksi Mustapäiden talolla on saatavilla infoa ja varmasti hyvä turistikarttakin.
        Hotelleista saat melko varmasti opaskartan.
        Täällä myös löytyy
        http://www.losave.net/minne.html
        Siellä on ihan kohtuullinen Riian kartta. Saa zoomattuakin melko tarkaksi. Ei näytä olevan ihan hitaille nettiyhteyksille, mutta hyvä kartta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1539
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      100
      1470
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1397
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      21
      1270
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1168
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe