Niin... Minunkin oli tultava -ikävä kyllä- visiitille tälle palstalle. Keväällä (silloin jo!)satuin huomaamaan ikävän jutun ollessani mieheni kanssa saunassa.
Hänellä oli pitkät kynnen (?) jäljet yläselässä, ja niitä pitkiä viiruja oli 2-3. Kaiken lisäksi nämä viirut selässä toistuivat kahdesti eri ajankohtaan. Miehillä ei tunnetustikaan ole niin pitkiä kynsiä, että olisi saanut itse jäljet raavittua. Ei edes minulla! Onko kyseessä todella joku pitkäkyntinen natku??
Kysyn vaan -tätä tivasin mieheltäni, mistä jäljet ovat tulleet- vastausta ei (tietenkään) tullut; ei hän vain tiedä mistä ne jäljet ovat tulleet! Itsekin huomasi ne ihan vasta! Tämä oli vastaus.
Niin, kertokaa te fiksummat ja kokeneemmat mielipiteenne, voiko epäilemäni asia olla totta, vai ei. Toivon niin kovasti, että se ei ole totta. Ja tuntuu, että en voisi uskoa tätä todeksi, mutta onko minun kuitenkin luovutettava.
Minähän en tunnetusti pettäjän kanssa suhdetta jatka, vaan se loppuu siihen pisteeseen. Takaisin ei ole tulemista. Ikävää, jos asia on näin, koska omasta mielestäni me molemmat olemme nauttineet 1,5 vuotta kestäneestä avoliitostamme.
Rakkaudella,
N:nen
Merkilliset jäljet selässä
16
7076
Vastaukset
- neiti --
olitte saunassa niin siellä ollessa kun raapii (ainakin minun poikaystäväni) niin selkään jää ihan ihmeelliset jäljet. Semmoset punaset paksut viivat. ihmettelin kerran itsekin, mutta sitten kysyin ja poikaystävänikin ihmetteli ja päädytiin siihen tulokseen ,että hän oli itse ne tehnyt.
Mutta riippuu nyt jäljistä....- rakas vai rakkaampi
Tähän teoriaan minäkin haluan todella uskoa! Mutta nämä jäljet olivat muutaman päivän vanhat jo, ja olivat sellaiset hieman rikkoutuneet ihosta. Ja miehelläni on sen verran lyhyet kynnet, että voisiko niillä saada aikaiseksi tuollaiset raapimajäljet?
Toisekseen, jos saunassa raapisi, olisiko nämä jäljet näkyvillä vielä muutaman päivän kuluttua? Oliko sinun poikaystävälläsi, huomasitko katsoa? Itse hoksasin jäljet ennen saunaan menoa. - siitä oliko
jäljet tuoreita vaiko vähän vanhempia! jos olivat tuoreita ja mies oli ollut sinun seurassasi ennen saunaa, tuskin kukaan muu on niitä ennättänyt tekemään. Mutta eri asia on jos ne olivat jo vähän vanhemman näköisinä ,sitten alkaisin kyllä epäillä ettei miehellä ole puhtaita jauhoja pussissaan!
- Nimetön
rakas vai rakkaampi kirjoitti:
Tähän teoriaan minäkin haluan todella uskoa! Mutta nämä jäljet olivat muutaman päivän vanhat jo, ja olivat sellaiset hieman rikkoutuneet ihosta. Ja miehelläni on sen verran lyhyet kynnet, että voisiko niillä saada aikaiseksi tuollaiset raapimajäljet?
Toisekseen, jos saunassa raapisi, olisiko nämä jäljet näkyvillä vielä muutaman päivän kuluttua? Oliko sinun poikaystävälläsi, huomasitko katsoa? Itse hoksasin jäljet ennen saunaan menoa.Näkyivät vielä seuraavana päivänä.... Ja siihen ei kynsiä siis tarvita. Ainoastaan jos painaa niin syntyy paksut punaset viivat. Voit tietty koittaa itse tehdä niitä "vahingossa" miehellesi kun olette seuraavaksi saunassa...
neiti-
- Flickka
Mun miehelle tulee tommosia kans kun on hikinen (vaikka lenkin jälkeen) ja sitten raapii itseään niin tulee pitkät punaiset jäljen selkään (eikä tosiaan ole pitkät kynnet) jotenkin tuo hikoilu vaikuttaa.
Ootko huomannut miehessäs muita merkkejä?- rakas vai rakkaampi
Huomasitko, että nuo hikiraapimajäljet olisivat olleet näkyvissä vielä muutaman päivän kuluttuakin? Koska mieheni selän jäljet olivat tosiaan pari päivää jo vanhat, iho hieman rikkoutunut. Enpäs ole muita hälyyttäviä merkkejä laittanut merkille.
- jos...
jäljet oli tuoreet ja miehen itsensä raapimat...iho yleensä punoittaa raapimiskohdista...ja harvemmin sitä ihan pikku kutinasta raapii ihoaan rikki...
Mutta jos jäljet näyttivät vanhemmilta niin epäilen pahasti että mies pettää...nyt kannattaa siis herkistää aistit...alapas seurailla hieman tarkemmin miehen puuhia...seuraa häntä joskus kun sanoo menevänsä vaikka kaverille yms...tai tutki miehen luuri...
Nainen saattaa ihan tahallaan raapia selustaa että mies kärähtää, sinä dumppaat sen ja hän saa ukon omakseen...- eräs SalaRakas*
Sori vaan, mutta aivan selvästi ne on toisen naisen jättämät jäljet jotka ovat tulleet kiihkeässä seksisessiossa! Olen ollut suhteessa ja kiihkeässä sellaisessa, ukkomiehen kanssa jo 4 vuotta ja niin ihanan kiimasta on meidän seksi elämä että aivan huomaamatta kliimaksin huipulla olen häntä kynsinyt ja raapinut juuri selkään...niin hyvältä se on tuntunut etten ole voinut sille mitään...se ei ole ollut tahallista vaan jotenkin huomaamatta niin on käynyt...koskaan en ole hänelle mitään fritsuja imenyt...en edes vahingossa. Mutta tuo kynsiminen hurmoksessa on kyllä tapahtunut ja monta kertaa. Jos nyt alat kunnolla epäileen ukkoasi, ei muuta ku kännykkä vahdiksi sitten vaan, näin on monet ukkomiehet jääneet kiinni!
- rakas vai rakkaampi vai pel...
eräs SalaRakas* kirjoitti:
Sori vaan, mutta aivan selvästi ne on toisen naisen jättämät jäljet jotka ovat tulleet kiihkeässä seksisessiossa! Olen ollut suhteessa ja kiihkeässä sellaisessa, ukkomiehen kanssa jo 4 vuotta ja niin ihanan kiimasta on meidän seksi elämä että aivan huomaamatta kliimaksin huipulla olen häntä kynsinyt ja raapinut juuri selkään...niin hyvältä se on tuntunut etten ole voinut sille mitään...se ei ole ollut tahallista vaan jotenkin huomaamatta niin on käynyt...koskaan en ole hänelle mitään fritsuja imenyt...en edes vahingossa. Mutta tuo kynsiminen hurmoksessa on kyllä tapahtunut ja monta kertaa. Jos nyt alat kunnolla epäileen ukkoasi, ei muuta ku kännykkä vahdiksi sitten vaan, näin on monet ukkomiehet jääneet kiinni!
Mahtavaa. Tämän juuri halusinkin kuulla. Vaan kosto elää jos asia on juuri näin, tutkin tilannetta. Minun silmillä eivät salarakkaat kauaa hyppelehdi pillusillaan :D :D
- kostaa...
rakas vai rakkaampi vai pel... kirjoitti:
Mahtavaa. Tämän juuri halusinkin kuulla. Vaan kosto elää jos asia on juuri näin, tutkin tilannetta. Minun silmillä eivät salarakkaat kauaa hyppelehdi pillusillaan :D :D
on antaa samalla mitalla takaisin...ja jos ei nyt heti alkuun arvaa ihan samalla mitalla antaa niin alat harrastaa voimakasta flirttiä ja muuta peliä muiden miesten kanssa niin johan tulee ukko hulluksi...
- .......
kostaa... kirjoitti:
on antaa samalla mitalla takaisin...ja jos ei nyt heti alkuun arvaa ihan samalla mitalla antaa niin alat harrastaa voimakasta flirttiä ja muuta peliä muiden miesten kanssa niin johan tulee ukko hulluksi...
itsestäni, mitä touhusi avioeron jälkeisenä "menokautenani". Sattui joskus varattu mieskin sänkyyni. Erään ukkomiehen kanssa oli just niin kiihkeää, että tahattomasti raavin hänen selkänsä melkein verille. Mies sanoi lähdettyään kotiinsa, että "helvetti, nyt pitää olla viikon kotona paita päällä".
- Näin se on
Niitä jälkiä myös käsivarsissa ja rinnassa?
Eli itselläni myös tulee tuollaisia raapimisjälkiä joskus saunassa hikisenä raapiessa.
Käsivarsiin, rintaan ja joskus selkäänkin. Iho ei ole rikki mutta muuten raapimisjäljet näyttävät ihan siltä kuin joku olisi kiihkeässä lemmenleikissä vähän raapinut. Jälkiä ei tietenkään ole sellaisissa kohdin selkää mihin itse ei ylety raapimaan. Ehdotankin nyt koetta eli kun seuraavan kerran menette yhdessä saunaan, pyydä miestäsi raapimaan hikisenä itseään esim. käsivarresta ja katsokaa tunnin päästä onko jäänyt sellaisia jälkiä mitä tässä nyt tarkoitat. Jos on niin voit olla huoleti koska tiedät mistä ne ja edellisetkin jäljet ovat peräisin.- kokoäijä
Juu tuo oli hyvä vinkki, että yltääkö. Jotenkin tuntuu, että ovat raavittuja, itse en hallitse kynsiäni tiettynä hetkenä ja raavin kumppanini selkää välillä tosi pahastikin tai sitten peppua.
Pistä puhelu tutkintaan, seuraa sitä miestä. Monesti pitävät puhelinta äänettömällä, vahtivat luuriaan tai olipa yhellä miehellä pre-paid liittymä erikseen hanskalokerossa jote se on sitten hankalampaa kytätä. Tutki tietokone jne. Yleensä puhelin paljastaa paljon jos kerkeät sitä ensin tutkimaan. Esim. kun mies on suihkussa, wc.ssä jne.
- mies vain
Jostain syystä saan raavittua itteni selästä verinaarmuille joka kerta saunassa. Muistan jo ala-asteella, kun uimahallin saunassa raavin itseni naarmuille ja opettaja tuli järkyttyneenä kysymään, että mitä mulle on tapahtunut. Voin vain kuvitella, että ope oli jo soittamassa lastensuojeluviranomaisille.
- tyttö 35
ettei ole mitään punkkeja
tai muita kutiavia loisia.
Anteeksi mutta jos esim lääkäri
huomaa ihmisen olevan raapaleilla
ei ensimmäisenä ainakaan
epäile vaimoa tai kakkosvaimoa
vaan tarkistaa jos on vaikka
täitä.
Ne elää myös vaatteissa ja kutiaa.
- Anonyymi
Mulla raapimajäljet tulleet noin 48 tunnin sisällä selkään. Emännys huomasi. (asuu muualla) Jää ihan mysteeriksi tämä..kuitenkin asun. Yksin kotona. Kuitenkiin henkimaailman asioita on. Samaa ollut lapsiin kohdistuneita.. Onneksi nämä ovat parantuneet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337