Matsin kuluessa ja huuhtelen ne alas olusella :tuoppi: lisäksi korkkaan uuden aina kun Saksa tai Espanja tekee maalin.
Saksa voittakoon :tuoppi: Epsanjalle :keskisormi:
SYÖN SÄKILLISEN PERUNALASTUJA
4
445
Vastaukset
- <<<<<
OLEN OLLUT SAKSA-FANI JO VUODESTA 1990 TAI 1996 < ELIKKÄS OLEN IHAILLUT SAKSALAISTA FUTISTA VFB STUTTGART JA BAYERN MUNCHEN JA HSV HAMPURI JA BAYERN MUNCHEN
- BIG BADABOOM
JA SAKSALAINEN YY TEHDÄÄN NÄIN: Ü ü. OPISKELE VIELÄ TOISET PARIKYMMENTÄ VUOTTA!
SORI MUTTA WITHUDDAA! - Kokkolan mies
Hienoo kuulla toisista Bayern-faneista. Itse oon ollu Bayern-Fan noin suurin piirtein samoista vuosista lähtien kuin sinäkin. Saksasta tykännyt jo aikaisemminkin. Toukokuussa kävin Mûnchenissä ja tulipa ostettua Schweinsteigerin pelipaita :) Niin ja tuo û tulee kun painat shift ^ ja sen jälkeen u:ta. Että näin ja kohta alkaa harjotukset Klinsmannin johdolla - saas nähdä miten miehen käy...
FC Bayern - Stern des Sûdens... - Kokkolan mies
Kokkolan mies kirjoitti:
Hienoo kuulla toisista Bayern-faneista. Itse oon ollu Bayern-Fan noin suurin piirtein samoista vuosista lähtien kuin sinäkin. Saksasta tykännyt jo aikaisemminkin. Toukokuussa kävin Mûnchenissä ja tulipa ostettua Schweinsteigerin pelipaita :) Niin ja tuo û tulee kun painat shift ^ ja sen jälkeen u:ta. Että näin ja kohta alkaa harjotukset Klinsmannin johdolla - saas nähdä miten miehen käy...
FC Bayern - Stern des Sûdens...vai oliko se sittenkin alt ^joo niin se tais ollakin sorii üüü
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319