Oltais kaveriporukalla lähdossä Dubliniin marraskuussa ja ajateltiin, että voitaisiin poiketa myös muualla Irlannissa. Onko Galway minkälainen paikka? Mitä nähtävyyksiä, shoppailumahdollisuudet, ruokapaikat yms? Kaikki kokemukset tervetulleita :)
Galway!
3
1099
Vastaukset
- galway3456789
Galway on pieni ja ydyllinen. Päiväreissulla, ennätää nähdä keskustan ja meren rannan. Galwaysta on päiväretkiä Aran saarille ja Clifs Of Moherille, joten niihin kannattaa varata extra päivä. Kyllä kannattaa käydä.
- sinne
Joskus muutama vuosi sitten tuli asusteltua tuolla puolisen vuotta. Mahtava paikka. Tosiaan noille retkille kannattaa mennä. Itse tykkäsin Aran-saarista, Moherin kallioista ja tippukiviluolista.
Kaupunkin on mielestäni juuri sopivan kokoinen ja iltaelämä on vilkasta ja pubeja ja baareja riittää. Salthillissä taisi olla jokunen yökerhokin. Rantaakin on, mutta vilpoista voi olla Atlantin vesi marraskuussa, vaikka kyllä siellä uimareita näkyi talvellakin...
Oleskelin tuolloin Corkissa, Dublinissa ja Galwayssa, ja kyllä Galway on noista paras ja eniten "irlantilainen". - sinne
Shoppailumahdollisuudet oli aika rajalliset, mutta kyllä siellä joitain kauppoja oli. Ostokset kannattaa kyllä tehdä ehkä Dublinissa. Ilmapiiri on nuorekas ja rento. Ruokapaikkoja oli, mutta mieleen jäi vain paikallisten opiskelijoiden suosittelema paikka Seventh Heaven, jota en kyllä tiedä onko enää. Epämääräisestä ulkomuodosta huolimatta hyvää ruokaa (irlantilaiseksi).
Ja Kings Head oli niin kiva pubi... ikävä on.
http://www.thekingshead.ie/index.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748