Miksi Suomen yksi suurimmista LIITOISTA ei julkisesti ollenkaan puutu kansalaisten edunvalvontaan lama-aikana? Pahin inflaatio 16 vuoteen, korot nousee, matkakustannukset nousee, ruoka kallistuu kaikki kallistuu ja palkankorotukset jo syöty ennenkuin vuosi edes puolessavälin! Hallitus ym vain suunnittelee lisää kuluja kansalaisille, nopeusrajoittimia, polttoaineveroa ei alenneta, tietulleja, katujen meluvalleja, musiikkitaloja - jo on riemu ylimmillään hyväosaisilla!
SAK, herätys on LAMA!
6
771
Vastaukset
- voi herättää!
Juttujen mukaan siihen pystyy vain muutama henkilö, mutta eivät hekään mahdottomiin pysty (Jeesus ja Elisa).
Kuolemasta on jo liian kauan aikaa.- sittenhän
myös SDP on kuollut.
Jokinaika sitten kirjoitin länsiväylän areenaan asiasta lama on jo nurkan takana. Kuten huomata saimme tuo aimmin mukailtu pienituloisten palkankorotus oli vain silmänlumetta jolla hetkeksi saatiin hyvänolontunne pienituloisten alojen työntekijöille. Ja miten jatkossa eläkeläiset pärjäävät ja ne jotka asuvat vuokrakämpissä kun asumiskustannuksetkin nousevat. Polttoaineiden korkeat hinnat nostavat vain kaikkien tuotteiden hintoja ja loppua ei ole näköpiirissä. Väitän että lama iskee tolella rajusti lähiaikoina ja se on jo näköpiirissä jo nyt. Mikä se herrojen on ollessa kun on millä mällätä. Ja ne päättäjät kun saavat ajella virka-autoilla ja verottomalla polttoaineella. Kevään aikana muuan ministerikin sanoi dieselautoista sen, että kun dieseleiden autokanta kasvaa riittäväksi niin tulemme surutta nostamaan polttoaineiden hinnat samoille luvuille kuin bensiini ja käyttövoimaveroa ei otettaisi pois. Jatkossa seurrn mihinkä kurjuustilanteemme johtaa.
Terv LW- demarimafia
aio enää vaarantaa, siksi SAK:ssakin on hyvin, hyvin hiljaista.
2000-luvulla suomessakin on ajettu läpi toimintavat, jotka ovat tuttuja Argentiinasta 90-luvulla, jolloin sikäläinen AY-liike petti täydellisesti jäsenistönsä
Mellakoiden jälkeen tilanne Argentiinassa korjaantui, mutta suomalaiset vain nuolevat haavojaan. - tiedä, että SAK
on työnantajan per...nuolija! Tekee niinkuin suurimmat työnantajat haluavat. Työntekijällä ei ole asiassa mitään sanomista. Siksipä ihmettelenkin, että vielä niin moni kuuluu ammattiliittoon!
- ASIAA!!
todellakin työnantajan asialla!työntekijöillä hätä,mutta eihän sillä näytä olevan mitään väliä.sitten kun toimitusjohtajat saneeraa minkä kerkiää duunareita pihalle ja osan on pakko,ennenkuin löytää uutta työtä ottaa liiton rahaa,niin sielläkin vain lyödään jo lyötyä,voi saatana sanon minä ja pitäs vielä kaiken nöyryytyksen keskellä järkikin säilyttää...ja itsekin maksoin niin nöyrästi aina ajallaan liitonmaksut tilistä.Eikös se pitäisi toimia molemmin päin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047