Olis myytävänä kuskin puolen lasinnostin täysin uusi moottoreineen.Jos kiinnostaa laittakaa palautetta.
Laguna II vm-02 lasinnostin
16
2485
Vastaukset
- 3.0
olis hanttimiehen puoleiseen oveen??
- RKo
valitettavasti ei ole kuin kuskin puoleiseen oveen täydellinen uusi paketti.
- RKo
Kyseinen nostin osoittautui myöhemmässä tarkastelussa hanttimiehen puoleiseksi eli sellaiseksi jota tarvitset.Sain sen kertaalleen myytyä 250Eur.hintaan mutta jouduin purkamaan kaupan koska ostaja tarvitsi kuskin puoleista.Nostin on edelleen minulla myynnissä.
- Nimetön
paljonko pyydät koko lasinnostin paketist?
- RKo
Laitoin huutonettiin myyntiin 250Eur eli puoleen hintaan mitä maksaa suomessa.Myyntiaikaa vielä viikko jäljellä joten käypä siellä vilkuilemassa jos kiinnostaa.
- Nimetön
RKo kirjoitti:
Laitoin huutonettiin myyntiin 250Eur eli puoleen hintaan mitä maksaa suomessa.Myyntiaikaa vielä viikko jäljellä joten käypä siellä vilkuilemassa jos kiinnostaa.
Huutonetti tökkii pahasti. Voitko laittaa sähköpostiosoitteen. Olisin kiinnostunut lasinnostimesta
- RKo
Nimetön kirjoitti:
Huutonetti tökkii pahasti. Voitko laittaa sähköpostiosoitteen. Olisin kiinnostunut lasinnostimesta
Risto.Komulainen@polartest.fi
- mieleeni
Jossain näin maininnan että vaijeria olisi rasvailtu kaiuttimen aukon kautta, irroitin tötterön mutta ei oikein avautunut miten temppu onnistuisi.
- Laku
Voi myös irrottaa koko oven sisustuksen, jolloin rasvauskohteet näkee selvästi. Ei ole iso homma, ehkä puoli tuntia yhteensä. Ensin kaiutin irti ruuveista ja liittimistä, sitten muut osat yksi kerrallaan ruuvit tai klipsut irti. Netissä on ohje hommasta, mutten sitä tähän hätään löytänyt. Onnistuu hyvin kyllä ilman ohjettakin.
- hessu4321
Vieläkö sinulla on Lagunan lasinnostin myymättä?
- rellun remppaaja
niin jos lagunan kuskinoveen vielä löytyy lasinnostin mekanismi, niin laita hintapyyntöä tulemaan.
- kennyman
Multa löytyy Renault Laguna II 3/2001-> sopivia lasinnostinmekanismin korjaussarjoja ilman moottoria. Hinta 250,- / sarja. Osat siis uusia ja tulee mukaan takuukuitti. Hinta sis. ALV 22%
puh. 0207-659532
- pete...68
joo olen kiinostunut ostamaan laita yhteystietosi sjoblom.pete@gmail.com tai soita 0400-450103 tv.pete
- Scaleo
Onko lasinnostin vielä ja mikä hinta? olisi tarve yht otot p 0400 664401
- -K-
Löytyy molempia puolia uusia.
0400-429299- eskojalagge
onko nostimia laguna 2 -04 kuskinpuolelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748