elikkäs keskikonsolista pitäisi saada auki se osa jossa on tuuletus nappulat [lämmitysteho, puhallusteho jne]. Avasin alapuolelta tuhkakupin sisäpuolelta ruuvit ja töhis lähti irti. Mutta siellä ei ainakaan ole mitään ruuveja jolla sitten lähtisi ylempi osa irti. Eikä sitä uskalla mennä repimään koska osat on muovia, ja hajotan ne kuitenkin. Auki se pitäisi saada koska puhaltaa vaan kuumaa ja se on ilmeisesti lähtenyt pois paikoiltaan se nupikka...? konehuoneesta katoin ja näyttäisi kaikki olevan kunnossa. Jos jollain ohjeita jompaankumpaan ongekmaan niin kiitos etukäteen.
keskikonsoli
4
1161
Vastaukset
- nupikka
Mulla puhalsi vain kylmää. Sähköisessä venttiilissä oli vika ja se vaihdettiin.
Sinulla hajosi varmaan kuuma-asentoon.
Tiedä häntä....- voortson
vielä jos voisit laittaa vähän lisätietoa siitä venttiilistä. (oon vähän avuton näiden vehkeiden kaa). Esim mistä kannattaa hommata ja paljonko sellainen maksaa? ja onko sellanen homma että voin itse tehdä?
- nupikka
voortson kirjoitti:
vielä jos voisit laittaa vähän lisätietoa siitä venttiilistä. (oon vähän avuton näiden vehkeiden kaa). Esim mistä kannattaa hommata ja paljonko sellainen maksaa? ja onko sellanen homma että voin itse tehdä?
Työ tehtiin "käytetyn takuulla" En tiedä sen enempää.
Autopurkaamot.com :n hakukoneella löytyy KA:lle mm. nimikkeitä:
"lämpöventtiili" ja "lämmitys säätömoottori"
Saldo vaan on nolla. - tsöömäni
nupikka kirjoitti:
Työ tehtiin "käytetyn takuulla" En tiedä sen enempää.
Autopurkaamot.com :n hakukoneella löytyy KA:lle mm. nimikkeitä:
"lämpöventtiili" ja "lämmitys säätömoottori"
Saldo vaan on nolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337