on kusetusta, hävisin jokaisen käden tänään 150$ parissa tunnissa, eli koko kassan, pöytään mm. seitsemän kertaa 2 pari tunnin sisällä, esim. kun mulla 88 taskupari, floppissa pöytään 22 ja turni sekä riveri 99, siinä oltiin koroteltu paljon, tiesin/tunsin että hänellä ei ole osumia, vaan isot kortit noh! riverin 9 romutti käteni taas, kaverilla oli QA ja voittihan se 60$. Samaa paskaa kaiken aikaa. HUOMIO! Kunnes oli kaiken hävinnyt ja tallettanut lisää, tämän jälkeen välittömästi "tuuri" normalisoitui. FullTiltt!!!!!!!!!!!!! paskaa, tämä sama saatana kaava toistuu vuodesta toiseen.
Aina sama juttu
10
787
Vastaukset
- The Rat
Vaihda sellaiseen paikkaan, jossa pelataan pokeria yleisesti hyväksytyillä säännöillä.
Ainakin niillä saiteilla, joilla minä pelaan, 99988 voittaa 99922:n.
Tosin meillä kyllä tulee flopissa pöytään yleensä kolme korttia ja turneja ja riverejä on vain yksi.
Pitäisiköhän nimimerkin "nettipokeri" vähän miettiä mitä kirjoittaakin?- ymmärrä
olisiko jokainen, merkityksetönkin kortti pitänyt kertoa jotta olisit ymmärtänyt. Ja turni sekä riveri ihan erikseen, niitä ei sun mielestä voi niin sanoa että, turnissa ja riverissä 99, eli siis turni 9 ja riveri 9. oin yhteensä siis kaksi kpl ysejä!
Siinä olet oikeassa että 88 voitta 22:en mutta minun piti kirjoittaa että tuossa kädessä homma meni niin että minulla lähtökätenä nelospari ja pöytään 66 sekä 99. Näitä saman tapaisia käsiä sattui kaiken aikaa, kuka helvetti niistä on enää perillä, kun joka vitun kerta homma menee samalla kaavalla, pelaa miten pelaa. - että hillot
ymmärrä kirjoitti:
olisiko jokainen, merkityksetönkin kortti pitänyt kertoa jotta olisit ymmärtänyt. Ja turni sekä riveri ihan erikseen, niitä ei sun mielestä voi niin sanoa että, turnissa ja riverissä 99, eli siis turni 9 ja riveri 9. oin yhteensä siis kaksi kpl ysejä!
Siinä olet oikeassa että 88 voitta 22:en mutta minun piti kirjoittaa että tuossa kädessä homma meni niin että minulla lähtökätenä nelospari ja pöytään 66 sekä 99. Näitä saman tapaisia käsiä sattui kaiken aikaa, kuka helvetti niistä on enää perillä, kun joka vitun kerta homma menee samalla kaavalla, pelaa miten pelaa.menee:
>>minulla lähtökätenä nelospari ja pöytään 66 sekä 99. Näitä saman tapaisia käsiä sattui kaiken aikaa, kuka helvetti niistä on enää perillä, kun joka vitun kerta homma menee samalla kaavalla, pelaa miten pelaa.>>
Ei 44 ole mikään pelattava käsi. SB- tai BB-paikalta mukaan, ellei korotuksia ole. Tai tuuria kokeilemaan, ja all-in preflopissa :))) - alemmissa limiiteissä varsi...
että hillot kirjoitti:
menee:
>>minulla lähtökätenä nelospari ja pöytään 66 sekä 99. Näitä saman tapaisia käsiä sattui kaiken aikaa, kuka helvetti niistä on enää perillä, kun joka vitun kerta homma menee samalla kaavalla, pelaa miten pelaa.>>
Ei 44 ole mikään pelattava käsi. SB- tai BB-paikalta mukaan, ellei korotuksia ole. Tai tuuria kokeilemaan, ja all-in preflopissa :)))Kyllä 44 on ihan hyvä käsi, mutta vain jos floppaa kolmoset. Muuten pitää laittaa mäkeen. Varsinkin alemmissa limiiteissä deep stakeilla pelatessa tyypit laittavat aika ahneesti pelimerkkejä jakoon isoilla pareilla ja niin teen tosin itsekin. Ei ole ensimmäinen kerta kun vastustajat pelaavat flopatulla kärkiparilla kovia korotuksiakin vastaan tai värin/suoran vedolla... Sen takia voi korotuksetkin maksaa noilla korteilla...
- on hyvä käsi
alemmissa limiiteissä varsi... kirjoitti:
Kyllä 44 on ihan hyvä käsi, mutta vain jos floppaa kolmoset. Muuten pitää laittaa mäkeen. Varsinkin alemmissa limiiteissä deep stakeilla pelatessa tyypit laittavat aika ahneesti pelimerkkejä jakoon isoilla pareilla ja niin teen tosin itsekin. Ei ole ensimmäinen kerta kun vastustajat pelaavat flopatulla kärkiparilla kovia korotuksiakin vastaan tai värin/suoran vedolla... Sen takia voi korotuksetkin maksaa noilla korteilla...
Siinä tilanteessa jossa olin jopa apua saamatta, sillä tietin, haistoin ja aavistin että kaverilla on kädessään isot kortit vaan ei osumia joten iskin reippaat korotukset, jotta kaveri ymmärtää joko luopua tai maksaa ja hävitä rahansa jos apuja ei tule. Joka tapauksesa siinä vaiheessa olin johdossa.
- coinflip
" hävisin jokaisen käden tänään 150$ parissa tunnissa, eli koko kassan"
"kaverilla oli QA ja voittihan se 60$"
Jos pelikassasi on 150 ja pelaat tasoa jossa yhdellä hanskalla napsahtaa toiselle puolelle 60, niin pelisi kusee jo ihan kassahallinnan puolella. - voittokortit
Hauska virhe... Sulla taskupari 88
Pöytä: 22999
ja vastustaja voittaa AQ:lla... Onkohan nuo kortit ihan oikein? - ...........
Valitat täällä viikosta toiseen kun pelaat huonosti, tilttaat, pelaat vielä huonommin ja häviät rahasi.
- kassalla
pelaillaan max. parin taalan poteista ei 60:n, kassasta saisi olla sellainen max. 5%:a binnissä. Opettelisit edes perusteet ja sit pelaan?
- gambleri
kassalla kirjoitti:
pelaillaan max. parin taalan poteista ei 60:n, kassasta saisi olla sellainen max. 5%:a binnissä. Opettelisit edes perusteet ja sit pelaan?
Ei kai toi alottaja ole trolli ?
Kai nyt saatana pitää tietää, että nelosparilla ei mennä poikki tollasiin boardeihin ?
Mitä järkeä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748