Hei kaikki Viragosta tietävät. Onko normaalia öljyvalon vilkahtaminen käynnistyksen jälkeen pienillä kierroksilla. Ei tee tätä aina. Öljyä on riittävästi. Vilkahtaa helpommin, jos on sivutuen varassa pystyssä kallellaan. Kiitos mahdollisista vastauksista ja aurinkoista kesää kaikille.
Virago 1100 öljyvalo
7
4349
Vastaukset
- Ei paine
Anturi on aika herkkä, mikä on sinänsä hyvä. varoittaa ajoissa, mutta sivutuella, tyhjäkäynnillä vilahtaa varmasti jos pinta ei ole ihan maksimissaan. jos satut käymään pyörälläsi pohjois norjassa jossa on pitkiä nousuja ja laskuja niin pinta anturi saattaa varoitella. myös jos olet nostanut etupäätä tai laskenut persettä, niin anturikin näyttää päin persettä. ( siis koneen asento on muuttunut)
- xv 750
paras parannus on tehdä öljynpaine mittari joka liitetään öljynsuodattimen kanteen ,kertoo öljyn paineen suodattimen jälkeen .laakerien kunnon öljyn olemassaolon suodattimen tukkoisuuden ym
- GIBGIB
MANUAALIN MUKAAN KÄYTTÄMINEN SIVUTUEN VARASSA ON KIELLETTYÄ MYÖS:-)
- Öljyvalo
Mistähän mahtaa johtua, että käynistyksen jälkeen öljyvalo palaa mutaman kilometrin, samoin tekee suuremmilla nopeuksilla? Öljyt on vaihdettu keväällä ja sen jälkeen ajettu n.1000 km.
- on se merkki
Öljyvalo kirjoitti:
Mistähän mahtaa johtua, että käynistyksen jälkeen öljyvalo palaa mutaman kilometrin, samoin tekee suuremmilla nopeuksilla? Öljyt on vaihdettu keväällä ja sen jälkeen ajettu n.1000 km.
siitä ettei anturilla ole tarpeeksi oljyä, eli mopo on kallellaan tai öljyä on koneen yläpäässä mistä ei ole ehtinyt alas. Lisää puoli litraa äläkä käytä liian sakeaa joka kylmässä koneessa valuu hitaasti ja valo palaa. Kiihdytyksessä öljy pakkautuu lootan peräpäähän ja anturi jää kuiville ja valo vilahtaa. Kun öljy on lämmennyt muutaman kilsan aikana se valuu kunnolla alas ja valo ei vilku.
- Minä1231
on se merkki kirjoitti:
siitä ettei anturilla ole tarpeeksi oljyä, eli mopo on kallellaan tai öljyä on koneen yläpäässä mistä ei ole ehtinyt alas. Lisää puoli litraa äläkä käytä liian sakeaa joka kylmässä koneessa valuu hitaasti ja valo palaa. Kiihdytyksessä öljy pakkautuu lootan peräpäähän ja anturi jää kuiville ja valo vilahtaa. Kun öljy on lämmennyt muutaman kilsan aikana se valuu kunnolla alas ja valo ei vilku.
Kiinnitin öljynvaihdossa huomion. Pyörän ollessa keskijalalla öljyn tason ollessa 1/2 öljysilmää, niin ajoasennossa istuessani (65kg) öljyn taso on alarajalla ja merkkivalo vilkkuu kylmänä ylämäessä. Laittaessani öljyntason keskijalalla öljysilmän yläreunaan tätä vilkkumista ei tapahdu.
- Anonyymi
Minä myös huomasin saman ongelman ja sen vuoksi etsin tän keskustelufoorumin. Kyse on siis pinta anturista eikä öljyn paineesta. Ostin juuri muutama päivä sit 750 viragon ja ed omistaja sanoi ajaneensa 2000 km öljyillä. Aion nyt kuitenkin vaihtaa öljyt ja tuli mieleen sellanen juttu että täytän öljymäärän hieman ylemmäs. Nyt se on silmän puolessa välissä ja sen varmaan kestää laittaa silleen että öljysilmä täyttyy kokonaan. Taitaa olla ainoo oikee öljy motox. Eikö se ole moottoripyörille tarkoitettu. Muistaakseni motoxilta löytyy moottoripyörille sopivat öljylaadut ja yksi tuttava kehotti käyttämään mineraaliöljyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751296
- 1151119
- 681095
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823