Swinger Club

Järkyttynyt aviomies

Olemme tasaissessa avioliitossa elävä lapseton aviopari. Vaimoni joutuu työnsä puolesta matkustelemaan paljon ulkomailla. Viime aikoina hänellä on ollut paljon työmatkoja Keski-Eurooppaan.

Vaimoni uskottumuus paljastui minulle hänen kerruttuaan meille molimme suuntautuneesta lomamatkasta Keski-Eurooppaan. Järkytyin kovasti hänen suunnitelmastaan.

Hän oli työmatkojen aikanaan omalla vapaa-ajallaan tutustunut Swinger Clubien toimintaan. Näissä Clubeissa pariskunnat tapaavat toisia pariskuntia ja pariskunnat harrastavat seksiä keskenään. Vaimoni olikin rakastellut työmatkoillaan pariskuntien kanssa näissä Clubeissa työmatkoillaan. Se oli ollut kuuleman mukaan aivan ihanaa ja halusi viedä minut mukaansa tutustumaan näihin Clubeihin lomalla. Hänen tarkoituksensa oli ja on, että tutustumme toisiin pareihin ja että harrastaisimme seksiä näiden parien kanssa. En tiedä, miten minun tulisi suhtautua tähän asiaan. Olen aivan järkyttynyt asiasta. En olisi kuvitellut, että vaimoni haluaa tälläistä toimintaa, enkä osaa suhtauta asiaan luontevasti. Voisiko joku auttaa minua?

9

11682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juntski

Anna jätkä palaa vaan. Mitä hittoa emmit jos vaimosi haluaa tollasta. Itse en ainakaan empisi.

• mieltä

siitä vaan jos ruuti on kuivaa...

• tuollaiseen touhuun

mukaan. Olet järkyttynyt ja jos sellaisella mielellä lähtisit touhuun mukaan, alkaisit inhota itseäsikin. On sellaisia pariskuntia, jotka tosiaan nauttivat moisesta, mutta jos et itse nauti, niin älä toimi omaa tahtoasi vastaan. Lisäksi sinuna kipittäisin nopeasti hiv-yms.tautitesteihin. Jakäyttäisin vaimoni kanssa ainakin toistaiseksi kumia. Mikään ei vähennä niin paljon rakkautta ja romantiikkaa kuin sukupuolitaudit. Yäk.

• tilanteeseen vaimosi kanssa

joutunut.....älä lähde mihinkään sellaiseen mukaan, jota et itse halua...avioliittonne on tainnut joutua nyt väärälle vaihteelle....

• olemme niin ----------

erilaisia ,toinen tykkää " äidistä ja toinen tyttärestä" itse kyllä naisena myös järkyttyisin moisesta ,olen varmaan itsekäs kun tahdon itse pitää mieheni enkä tahdo jakaa itseä enkä miestä muiden kanssa , sinulla onkin nyt miettimistä kuinka asian selvität itsellesi ,sinä itse olet nyt tärkein ja sinun tulee tehdä niin kuin sinä tunnet oikeaksi itsesi kannalta katsottuna.

• hankala tilanne

Vaimosi todennäköisesti joka tapauksessa käy tuossa clubissa, olet itse mukana tai et ole.

• ja yksityiselämä

Jos toinen on innostunut klubeilla käymään, ei intoa helpolla saa laannutettua. Itse pari kertaa olen käynyt ja menisin heti uudelleen, sinkkuna toki tämä on helppoa, mutta parisuhteessa ei, mikäli toinen ei innostu. Itse mietinkin pääsenkö swingauselämästä eroon, koska haluaisin parisuhteen, jossa ei ole muita kuin minä ja mieheni, mutta voi olla, että kerran swingaaja on aina swingaaja. sukupuolitauteja asiassa ei tarvitse pelätä. ja jos vaimo menee, niin kaipaa vaihtelua, niin minäkin.

• friz gryyger

Ihana vaimo sulla

• Anonyymi

Hyvä mielikuvitus sulla tuntuu kuitenkin olevan. Käytä sitä hyväksesi istuessa yksin kotona ”syntisestä” maailmasta haaveillessasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3432
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3394
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1994
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1396
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      1005
    Aihe