eli mist sais halvimman lennon Amsterdamiin???
ja kuinka paljolla selviää jos on 4 päivää siellä.. oon aatellu yöpyä hostellis..
mut ne lento liput? 205€ on halvin mitä oon nähny.. saaks mistää halvemmal???
damin matkan hinta???
3
1192
Vastaukset
- shiwa
on ihan sopuhinta tänä päivänä,tuskin saat mistään halvemmalla,ku niist huudetaan tommost 230-250e ja helposti.sehän on tietty ihan sust ittestäs kiinni,mitä siel touhuut vedätkö koksuu,pilvee,käyt huorissa jne. Et laske siitä sit n kulut. Hyvää matkaa. ps,mist muuten löysit ton hintasen lennon? ku itte oon kans katellu ja niist huudetaan just tota 230-250e ettei huvittas maksaa noin älyttömii hintoi.
- jokudoku
netist bongasin ja unohin jo...
ootko ekaa kertaa damiin matkalla vai siellä ennenkin käynyt kun tarvis vähä neuvoja?
ite oon ens kuun alus lähös sinne ekaa kertaa - Shiwa
jokudoku kirjoitti:
netist bongasin ja unohin jo...
ootko ekaa kertaa damiin matkalla vai siellä ennenkin käynyt kun tarvis vähä neuvoja?
ite oon ens kuun alus lähös sinne ekaa kertaatuol jokunen kerta tullu käytyyn,kysy pois eri asia pystynkö vastaamaan. Kysy tänään su 13.7,oon viel koneen äärellä,ma aamulla lähen kohti Saksaa ja Hockenheimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096