Ihme on tapahtunut! Kuningattaret

taas yhdessä! saamme

7

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Madonnakin on tosi hyvä ja

piti ostaa sen uusin levykin. Paljo parempia nää on ku jotkut Aguilerat sun muut...

• kuningatar?

Madonna kyllä on kuningatar mutta seuraavat hänen jälkeensä tulevat tietääkseni Mariah carey ja Celine Dion,eikä britney spears...eikös kyseinen neiti ole jo jonkin aikaa kärsinyt suosionlaskusta ja menettänyt jopa pop-prinsessan tittelin muille?

• ylistettiiN neidon
        kuningatar? kirjoitti:

Madonna kyllä on kuningatar mutta seuraavat hänen jälkeensä tulevat tietääkseni Mariah carey ja Celine Dion,eikä britney spears...eikös kyseinen neiti ole jo jonkin aikaa kärsinyt suosionlaskusta ja menettänyt jopa pop-prinsessan tittelin muille?

parhaimmaksi ja uusia saundeja kehuttiin aivan uusiksi ja nykyaikaiseksi. Britneyhän on selvästi Madonnan jälkeen kirkkain artisti ja häntähän sanotaankin madonnan seuraajaksi. Mariah Carey ja Celin Dion eivät todellakaan ole mitään popmammoja vaan tylsiä rb ja muiden balladejen jollottaja, jotka eivät ole vuosiin menestyneet, EDES USA:SSA!

Kyllähän Madonna ja Britney ovat selvästi parhaimmat poplaulajat, joita kuuntelee nautinnolla. Madonnan dancefloor ja Britneyn Blackout ovat parhaimmat levyt mitä oon käsiini saanut. Kyllähän Madonnan Hard Candykin on ihan mukava pakkaus. Devil wouldn´t regocnize you on aivan paras. :)

• Blackout|
        ylistettiiN neidon kirjoitti:

parhaimmaksi ja uusia saundeja kehuttiin aivan uusiksi ja nykyaikaiseksi. Britneyhän on selvästi Madonnan jälkeen kirkkain artisti ja häntähän sanotaankin madonnan seuraajaksi. Mariah Carey ja Celin Dion eivät todellakaan ole mitään popmammoja vaan tylsiä rb ja muiden balladejen jollottaja, jotka eivät ole vuosiin menestyneet, EDES USA:SSA!

Kyllähän Madonna ja Britney ovat selvästi parhaimmat poplaulajat, joita kuuntelee nautinnolla. Madonnan dancefloor ja Britneyn Blackout ovat parhaimmat levyt mitä oon käsiini saanut. Kyllähän Madonnan Hard Candykin on ihan mukava pakkaus. Devil wouldn´t regocnize you on aivan paras. :)

on kuraa ja Britney on lahjaton. Paska juttu, Madden kannattaisi pitää näppinsä erossa tosta flopista.

• Balckoutilla.
        Blackout| kirjoitti:

on kuraa ja Britney on lahjaton. Paska juttu, Madden kannattaisi pitää näppinsä erossa tosta flopista.

Madonnakin on sanonut, että rakastaa uutta Britneyn albumia ja aina treena sen tahtiin. Jos popin kiistaton kuningatarkin ylistää albumia kannattaisi jo uskoa. Hyvin harvinaista vielä, että toiset artistit huipulla kehuvat toisiaan. Olen hyvin onnellinen, että nään lempiartistini taas yhdessä. :) Madonna ja Britney

• Blackout on huono
        Balckoutilla. kirjoitti:

Madonnakin on sanonut, että rakastaa uutta Britneyn albumia ja aina treena sen tahtiin. Jos popin kiistaton kuningatarkin ylistää albumia kannattaisi jo uskoa. Hyvin harvinaista vielä, että toiset artistit huipulla kehuvat toisiaan. Olen hyvin onnellinen, että nään lempiartistini taas yhdessä. :) Madonna ja Britney

Ei ole tapana päättää suosikkiartistejani sen mukaan kenestä Madde tykkää ja kenestä ei. Jos hän sanoisi että Avril Lavignen albumi on tosi hyvä, niin en usko että tykkäisin.

• Voi juku joku fani

mukava se on kuulla että he ovat taas löytäneet toisensa ja tekevät jälleen yhteistyötä. Suutelevatkon jälleen toisiaan vai mikä tempaus tällä kertaa. Madonna ehkä Britneylle äidin korvike, sillä Madonna vois olla hänen äitinsä hyvin ikäeron puolessa. hyvinkän he laulavat yhteen. vähän olen kateellinen britneylle kun tämä on saanut suudella madonnaa. Koskahan madonna mahtaa tulla suomeen keikalle vai tuleeko koskaan. Jos tulee varman liput tulisivat olemaan lähes yhtä sika kalliit niinkun oli erään Celine Diiva Dionin keikalle. Ellei jopa kalliinmmat. Britneykin vois tulla suomeen keikalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe