Siis saahan sitä haluta mitä vaan. Mutta se on kuitenkin hassua, jos plösö mies vaatii, että naisen pitää olla hoikka ja kiinteä tai jos tuhti nainen vaatii, että miehen pitää olla hyväkroppainen.
Jos ei omakaan vartalo ole kuosissa, niin ei pitäisi arvostella vastakkaisen sukupuolen vartaloa vaatimuksineen.
Miksi tuhti nainen vaatii jäntevää
28
3477
Vastaukset
- ...........
Ulkonäkö on vain yksi muuttuja mitattaessa yksilöiden markkina-arvoa...
Jos lihava nainen on vaikkapa rikas tai asuu autiolla saarella kymmenen miehen kanssa, niin kyllä naisen markkina-arvo kummasti kasvaa. (Toi "autio saari" oli lähinnä vertauskuva, mutta monissa syrjäkylissä tilanne on nimenomaan tuollainen. Eli nainen kuin nainen menee kyllä hyvin "kaupaksi".)
Miehellähän on sitten ulkonäön lisäksi näitä muita avuja vielä naistakin enemmän, eli karisma, puhetaidot, kuuluisuus jne. Joskus jopa väkivaltaisuus ja vaarallisuus kiehtoo naisia. - FrozenCorpse
Se menee, että paha on toiselta vaatia jossei oo iteltää mitää antaa. Eli monet naiset pitää aivan käsittämättömiä listoja mieen must- ominaisuuksista, mutteivät itse ole oikein mitään. Korjailevat siis miehellään omia huonouksiaan, jos näin voidaan muotoilla. Vahva ja arvonsa tunteva nainen katsoo miestä ihmisenä, ei yksittäisiä asioita ja materiaa. Turha ulkonäkökeskeisyys pois vaan.
- turhat
jutut kannattaa unohtaa :)
ulkonäköjutskaa en ainakaan minä pidä kovinkaan turhana, koska onhan se asia joka usein toisessa ensimmäisenä mielenkiinnon herättää.
- sitä..
Saahan sitä vaatia ihan mitä tahtoo, mutta ei pidä ihmetellä jos ei kauppoja synny.
- ----
Mikä koko on tuhti sinusta? Ihmisessä on kyllä muutakin kuin paino.
- pareja
joissa mies on laiha ja nainen on selkeästi pyöreä/ylipainoinen. Toisinpäin eli lihava/pyöreä mies ja laiha nainen-pareja näkee todella harvoin.
- .,.,.,.,.,.,.,
Tämä johtuu siitä, että hoikkia naisia ei vaan riitä kaikille.
Etenkin nuorista ihmisistä puhuttaessa pyöreitä naisia on huomattavasti enemmän kuin pyöreitä miehiä... - ..............................
Jotkut miehet inhoaa laihoja naisia. Ne haluaa semmosen jolla on tissiä ja persettä.
Esim tunnen yhden tosi lyhyen ja laihan miehen, joka tykkää isoista naisista. Pitää olla pituutta ja mielellään hiukan ylipainoa.
Kerrankin se sanoi minun takamuksestani, että erittäin hyvä muoto, mutta sais vielä kasvaa. Kukaan muu ei kyllä ikinä ole sanonut, että se ois liian pieni :) - mnmnm,nm
.............................. kirjoitti:
Jotkut miehet inhoaa laihoja naisia. Ne haluaa semmosen jolla on tissiä ja persettä.
Esim tunnen yhden tosi lyhyen ja laihan miehen, joka tykkää isoista naisista. Pitää olla pituutta ja mielellään hiukan ylipainoa.
Kerrankin se sanoi minun takamuksestani, että erittäin hyvä muoto, mutta sais vielä kasvaa. Kukaan muu ei kyllä ikinä ole sanonut, että se ois liian pieni :)Onhan meitä joka lähtöön, mutta kyllä useimmat maailman miehet silti pitävät hoikasta ja kurvikkaasta naiskropasta. Eli sellaisista, jollaisia esimerkiksi missikisoissa näkyy.
Se on sitten eri asia, että kysynnän ja tarjonnan lain vuoksi yhä useampi mies joutuu tyytymään yhä lihavampiin naisiin, vaikkei varsinaisesti haluaisi. .............................. kirjoitti:
Kerrankin se sanoi minun takamuksestani, että erittäin hyvä muoto, mutta sais vielä kasvaa. Kukaan muu ei kyllä ikinä ole sanonut, että se ois liian pieni :)tätä juuri tarkoitin!! ei ole mitään väli mille näyttää kunhan vaan kemiat kohtaa!
itse en tiedä tuosta vaatimisesta mitään. tai siis onko siinä nyt mitään järkeä että nainen makaa sohvalla ison jäätelöannoksen kanssa ja patistaa miestä esim punttikselle. sitten on suhteita joissa ulkonäkö ei merkkaa. itse olen miestäni 2cm pidempi ja painan 10kg enemmän. minä olen laiska tekemään kuntoni eteen mitään ylimääräistä minun on hyvä olla näin. mutta ulkonäkö ei ole tullut puheeksi koskaan. tai siis kerran kun otettiin matka kuvia niin mies meni siesomaan yhtä rappua ylemmäs... =) pakottaminen ja vaatiminen on sama kun toisen muuttaminen ja onko sitten enää syytä ollakkaan yhdessä??
- Luxoria
Mieltymykset ovat yksilöllisiä ja vastakohdat saattavat vetää toisiaan puoleensa. Voihan se olla hassua, että plösö mies vaatii, että naisen pitää olla hoikka ja kiinteä, mutta hassua tai ei, sitäpä moni plösö mies vaatii - tai ainakin arvostaa.
Eikä tuhti nainen välttämättä ole kiinnostunut tuhdeista miehistä, vaan ehkä hän pitää juuri jäntevistä - arvostelu on toki asia erikseen. Mutta ei se, että on itse pyöreä, tarkoita sitä, että pitäisi tai edes "kelpuuttaisi" toisen pyöreän miehen/naisen.
Olet kylläkin väärässä siinä, että tuhdit naiset eivät välttämättä saisi jänteviä miehiä. Itse esimerkiksi olen mitoissa 163 cm/ 85 kg - en siis varsinaisesti hoikka. Viimeisin poikaystäväni oli kuitenkin pitkä, jäntevä atleetti (entinen ammattiurheilija) ja malli (ja lisäksi vielä kymmenen vuotta nuorempi ja hmmm - erittäin hyvin "varusteltu"). Eikä hän ole edes ollut ainoa jäntevä heilani (pyöreitä ei sen sijaan joukkoon ole sattunut, itse asiassa kaikki ovat olleet pitkiä ja solakoita tai jänteviä). Myös pyöreä siskoni seurustelee jäntevän urheilijamiehen kanssa.
Eli vaikka sinä (jäntevä mies?), ehkä pidätkin enemmän hoikista naisista, ei asia ole niin yksioikoinen. Maailmassa on myös (jänteviä ja urheilullisia) miehiä, jotka pitävät enmmän pehmeistä, pyöreistä (muodokkaista) naisista kuin perinteisistä pitkistä ja hoikista missityypeistä. Ja ehkä hyvä niin! Eiköhän sitä jokaiselle löydy oman maun mukainen heila, kun tarpeeksi kauan jaksaa etsiä.- xxxxxxx
Mä pidän lyhyistä ja hoikista, mutta eipä sillä saralla liiemmälti valinnanvaraa ole...
Ylipäätänsä hoikat naiset alkavat olla Suomessa todellakin harvojen herkkua.
Vaikka jotkut miehet pitäisivätkin vähän pulleammista naisista, niin se ei todellakaan ole mikään tekosyy olla pullea, sillä niillä markkinoilla on kyllä kysyntä tyydytetty moneen kertaan. Sen sijaan jos on hoikkavartaloinen nainen, niin miehiä löytyy kyllä joka sormelle, eikä ole edes mitään väliä, miltä kasvot näyttää tai millainen on luonne. - kummallisia valintoja..
noin! itse olen siro,oikealla tavalla hoikka ja tiedän olevani nätti. minua taas ei tuo ulkoinen kauneus ole koskaan kiinnostanut.kaikki pidempi aikaiset suhteeni eivät kyllä mies malleiksi kelpaisi. yksi oli pitkä ja laiha(192cm ja 70kg) toinen pitkä ja mahakas(190cm ja 100kg) ja tämä viimeinen pieni(165cm)... ja kalju(aivan upea ihminen luonteeltaan).
kaksi ensimmäistä ei ollut edes luonteeltaan mukavia, mutta seksuaalista karismaa heistä kyllä löytyi. se kun ei ole itseasiassa ulkonäöstä kiinni. - ulkonäkö...
kummallisia valintoja.. kirjoitti:
noin! itse olen siro,oikealla tavalla hoikka ja tiedän olevani nätti. minua taas ei tuo ulkoinen kauneus ole koskaan kiinnostanut.kaikki pidempi aikaiset suhteeni eivät kyllä mies malleiksi kelpaisi. yksi oli pitkä ja laiha(192cm ja 70kg) toinen pitkä ja mahakas(190cm ja 100kg) ja tämä viimeinen pieni(165cm)... ja kalju(aivan upea ihminen luonteeltaan).
kaksi ensimmäistä ei ollut edes luonteeltaan mukavia, mutta seksuaalista karismaa heistä kyllä löytyi. se kun ei ole itseasiassa ulkonäöstä kiinni.Miehen seksuaalisuus perustuu suureksi osaksi visuaaliseen stimulaatioon, ja jollei naisen ulkonäkö miellytä, niin silloin mies ei yleensä syty ja nainen ei kiinnosta. Jos mies elää puutteessa eikä valinnanvaraa ole, niin sitten on vähän eri juttu. Siinä tapauksessa saattaa kelvata melkein millainen reikä vaan.
Aika moni (nuori-)mies elää puutteessa.
Mulle olisi kelvannut 14-vuotiaana ihan millainen reikä vain ikäluokasta 80v alaspäin, reilu 20-vuotiaana melkein millainen reikä vain ikäluokassa alle 50v, ja tällä hetkellä mulle ei kelpaa mikään muu kuin itseäni nuorempi, hoikka ja haluttava nainen. Niin ne ajat muuttuu. - Luxoria
ulkonäkö... kirjoitti:
Miehen seksuaalisuus perustuu suureksi osaksi visuaaliseen stimulaatioon, ja jollei naisen ulkonäkö miellytä, niin silloin mies ei yleensä syty ja nainen ei kiinnosta. Jos mies elää puutteessa eikä valinnanvaraa ole, niin sitten on vähän eri juttu. Siinä tapauksessa saattaa kelvata melkein millainen reikä vaan.
Mulle olisi kelvannut 14-vuotiaana ihan millainen reikä vain ikäluokasta 80v alaspäin, reilu 20-vuotiaana melkein millainen reikä vain ikäluokassa alle 50v, ja tällä hetkellä mulle ei kelpaa mikään muu kuin itseäni nuorempi, hoikka ja haluttava nainen. Niin ne ajat muuttuu.Niinhän sitä sanotaan, että miehen seksuaalisuus perustuu visuaaliseen stimulaatioon, mutta maailmassa on myös miehiä, joita stimuloi esim. valtavat rinnat ja muhkea takamus. Eikös biologian oppien mukaan se stimulaatio ole sitä voimakkaampaa mitä kookkaampi on virike (esim. isot huulet).
Eli vaikka kysynnän ja tarjonnan lakikin saattaa vaikuttaa (eli naisilla käy hyvä flaksi koosta riippumatta, koska miehille "kelpaa" lähes nainen kuin nainen - tämähän muuten tietysti tarkoittaa sitä, että tuhdeillakin naisilla on oikeasti varaa vaatia jäntevää miestä, jos niistä tykkäävät), niin kyllä maailmasta sellaisia miehiä löytyy, jotka nimenomaan haluavat niitä tuhteja naisia - eivät "tyydy" niihin.
Se illuusio, että miehet haluavat hoikkia naisia ja pyöreisiin vain "tyydyttäisiin", jos ei hoikkaa saa, voi johtua esim. kolmesta syystä:
a) ihmisillä on taipumus kuvitella, että kaikki muut ajattelevat samalla tavalla kuin he itse - eli ne miehet, jotka pitävät vain hoikista naisista, toitottavat julkisuudessa, että "kaikki" miehet pitävät enemmän hoikista ja ottavat pyöreän vain, jos eivät muuta saa ja joka muuta väittää, se valehtelee
b) miehet, jotka eivät ole koskaan "saaneet" hoikkaa, luulevat pitävänsä hoikista mallitytöistä, koska heillä ei ole kokemusta heistä. Mutta jos he olisivat seurustelleet esim. muutaman hoikan mallitytön kanssa, he olisivat saattaneet todeta, että eivät ne itse asiassa niin kiinnostavia olekaan. Itselläni on itse asiassa miespuolinen kaveri, joka nuorena nimenomaan deittaili niitä hoikkia mallityyppejä, mutta ei vanhemmiten enää ole lainkaan kiinnostunut niistä eli voi se toisin päinkin mennä.
c) Julkisuudessa ihannenainen on hoikka. Tämä tarkoittaa sitä, että pyöreistä naisista pitävät miehet eivät "kehtaa" julkisesti toitottaa pitävänsä enemmän pyöreistä, koska hoikat ovat niitä, joista "kuuluu" pitää. Esim. minun piti eräälle ex-poikaystävälle (hänkin jäntevä ja urheilullinen) ostaa XL-naisille suunnattuja lehtiä hänen puolestaan (lehdissä oli siis kuvia XL-naisista), koska hän ei itse kehdannut. - xxxxxxxxxxxx
Luxoria kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan, että miehen seksuaalisuus perustuu visuaaliseen stimulaatioon, mutta maailmassa on myös miehiä, joita stimuloi esim. valtavat rinnat ja muhkea takamus. Eikös biologian oppien mukaan se stimulaatio ole sitä voimakkaampaa mitä kookkaampi on virike (esim. isot huulet).
Eli vaikka kysynnän ja tarjonnan lakikin saattaa vaikuttaa (eli naisilla käy hyvä flaksi koosta riippumatta, koska miehille "kelpaa" lähes nainen kuin nainen - tämähän muuten tietysti tarkoittaa sitä, että tuhdeillakin naisilla on oikeasti varaa vaatia jäntevää miestä, jos niistä tykkäävät), niin kyllä maailmasta sellaisia miehiä löytyy, jotka nimenomaan haluavat niitä tuhteja naisia - eivät "tyydy" niihin.
Se illuusio, että miehet haluavat hoikkia naisia ja pyöreisiin vain "tyydyttäisiin", jos ei hoikkaa saa, voi johtua esim. kolmesta syystä:
a) ihmisillä on taipumus kuvitella, että kaikki muut ajattelevat samalla tavalla kuin he itse - eli ne miehet, jotka pitävät vain hoikista naisista, toitottavat julkisuudessa, että "kaikki" miehet pitävät enemmän hoikista ja ottavat pyöreän vain, jos eivät muuta saa ja joka muuta väittää, se valehtelee
b) miehet, jotka eivät ole koskaan "saaneet" hoikkaa, luulevat pitävänsä hoikista mallitytöistä, koska heillä ei ole kokemusta heistä. Mutta jos he olisivat seurustelleet esim. muutaman hoikan mallitytön kanssa, he olisivat saattaneet todeta, että eivät ne itse asiassa niin kiinnostavia olekaan. Itselläni on itse asiassa miespuolinen kaveri, joka nuorena nimenomaan deittaili niitä hoikkia mallityyppejä, mutta ei vanhemmiten enää ole lainkaan kiinnostunut niistä eli voi se toisin päinkin mennä.
c) Julkisuudessa ihannenainen on hoikka. Tämä tarkoittaa sitä, että pyöreistä naisista pitävät miehet eivät "kehtaa" julkisesti toitottaa pitävänsä enemmän pyöreistä, koska hoikat ovat niitä, joista "kuuluu" pitää. Esim. minun piti eräälle ex-poikaystävälle (hänkin jäntevä ja urheilullinen) ostaa XL-naisille suunnattuja lehtiä hänen puolestaan (lehdissä oli siis kuvia XL-naisista), koska hän ei itse kehdannut.No eikös valtavat rinnat ja suuri takamus juuri liity siihen visuaaliseen stimulaatioon...? Siis siltä osin, kuin joitakin miehiä nämä sytyttää.
Useimpia miehiä kylläkin kiehtoo kurvikas naisvartalo, eli sellainen, jossa rinnat, vyötärön uuma ja peppu erottuvat selvästi toisistaan. Eli sellainen vartalotyyppi, jota esimerkiksi missit edustaa.
Eikä ole sattumaa, että missikisojen naiset ovat sen näköisiä kuin ovat. Missikisojen kauneusihanne ei myöskään ole oleellisesti muuttunut vuosikymmenten saatossa. Ei missityyppiä ole tarkoituksella "luotu" sellaiseksi kuin on, vaan kyllä tämä "universaali kauneusihanne" on miehillä ihan geeneissä.
Maailmasta löytyy kyllä miehiä, jotka haluavat tuhtia naista, mutta vielä paljon enemmän löytyy miehiä, jotka haluavat hoikkaa tai ainakin haluaisivat, jos voisivat saada.
On päivänselvää, että naisen markkina-arvon kannalta on paljon parempi olla hoikka kuin epähoikka. Pullukkakaan harvemmin ilman seuraa jää tässä maassa, mutta hoikalla on paljon enemmän valinnanvaraa.
Toki terveysnäkökohtien vuoksi pullukka ei muutenkaan kannata olla, mutta se on sitten taas eri asia... - nyt tosissasi
xxxxxxxxxxxx kirjoitti:
No eikös valtavat rinnat ja suuri takamus juuri liity siihen visuaaliseen stimulaatioon...? Siis siltä osin, kuin joitakin miehiä nämä sytyttää.
Useimpia miehiä kylläkin kiehtoo kurvikas naisvartalo, eli sellainen, jossa rinnat, vyötärön uuma ja peppu erottuvat selvästi toisistaan. Eli sellainen vartalotyyppi, jota esimerkiksi missit edustaa.
Eikä ole sattumaa, että missikisojen naiset ovat sen näköisiä kuin ovat. Missikisojen kauneusihanne ei myöskään ole oleellisesti muuttunut vuosikymmenten saatossa. Ei missityyppiä ole tarkoituksella "luotu" sellaiseksi kuin on, vaan kyllä tämä "universaali kauneusihanne" on miehillä ihan geeneissä.
Maailmasta löytyy kyllä miehiä, jotka haluavat tuhtia naista, mutta vielä paljon enemmän löytyy miehiä, jotka haluavat hoikkaa tai ainakin haluaisivat, jos voisivat saada.
On päivänselvää, että naisen markkina-arvon kannalta on paljon parempi olla hoikka kuin epähoikka. Pullukkakaan harvemmin ilman seuraa jää tässä maassa, mutta hoikalla on paljon enemmän valinnanvaraa.
Toki terveysnäkökohtien vuoksi pullukka ei muutenkaan kannata olla, mutta se on sitten taas eri asia...kun väität ettei missi-ihanne ole muuttunut aikojen saatossa? Taidat olla aika nuori vielä. Nykymissit ovat kuin venytettyjä versioita aikalaisiinsa verrattuna: pidempiä ja luikumpia. Samoin kuin Marilyn, tai Elisabeth Taylor olisivat nykykäsitysten mukaan auttamattomasti 'läskejä'. Lehdistö ruotisi tällaisia tähtösiä aivan armotta, vaikka tuskin olisivat tähtitaivaalle edes päässeet.
Miehet hakevat naisten ulkonäösta statusta itselleen, ei siinä muusta ole kyse. - xxxxxxxxxxx
nyt tosissasi kirjoitti:
kun väität ettei missi-ihanne ole muuttunut aikojen saatossa? Taidat olla aika nuori vielä. Nykymissit ovat kuin venytettyjä versioita aikalaisiinsa verrattuna: pidempiä ja luikumpia. Samoin kuin Marilyn, tai Elisabeth Taylor olisivat nykykäsitysten mukaan auttamattomasti 'läskejä'. Lehdistö ruotisi tällaisia tähtösiä aivan armotta, vaikka tuskin olisivat tähtitaivaalle edes päässeet.
Miehet hakevat naisten ulkonäösta statusta itselleen, ei siinä muusta ole kyse.Noh, Miss Suomi ja Miss Universum Anne Pohtamon mitat vuonna 1975 olivat 173/53, eli ainakaan 33 vuoteen ei kauneusihanne ole muuttunut mihinkään.
Armi Kuusela menestyi yhtä hyvin vuonna 1952, ja hänen mitat olivat 165/49. Armi oli hieman erilainen kuin nykymissit, mutta kuitenkin ne peruselementit olivat samat, eli tiimalasia muistuttava vartalotyyppi. Sama pätee Marilyn Monroeen, jota muuten Britney Spearsin vartalotyyppi ehkä joskus on etäisesti muistuttanut.
Jostain syystä moni tuntuu olevan siinä ihmeellisessä käsityksessä, että nykyajan kauneusihanteet olisivat jotenkin entistä hoikempiin suuntautuvat kuin ennen vanhaan. Tämä ei siis yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Pikemminkin päinvastoin nykyään miehet on olosuhteiden pakosta pakotettu pitämään vähän tanakammista naisistakin.
Ja ton statusjutun suhteenkin olet väärässä. Mies hakee naisesta ensisijaisesti tyydytystä seksuaalisille tarpeilleen, kaikki muu tulee sen jälkeen. - Diidaa
xxxxxxxxxxx kirjoitti:
Noh, Miss Suomi ja Miss Universum Anne Pohtamon mitat vuonna 1975 olivat 173/53, eli ainakaan 33 vuoteen ei kauneusihanne ole muuttunut mihinkään.
Armi Kuusela menestyi yhtä hyvin vuonna 1952, ja hänen mitat olivat 165/49. Armi oli hieman erilainen kuin nykymissit, mutta kuitenkin ne peruselementit olivat samat, eli tiimalasia muistuttava vartalotyyppi. Sama pätee Marilyn Monroeen, jota muuten Britney Spearsin vartalotyyppi ehkä joskus on etäisesti muistuttanut.
Jostain syystä moni tuntuu olevan siinä ihmeellisessä käsityksessä, että nykyajan kauneusihanteet olisivat jotenkin entistä hoikempiin suuntautuvat kuin ennen vanhaan. Tämä ei siis yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Pikemminkin päinvastoin nykyään miehet on olosuhteiden pakosta pakotettu pitämään vähän tanakammista naisistakin.
Ja ton statusjutun suhteenkin olet väärässä. Mies hakee naisesta ensisijaisesti tyydytystä seksuaalisille tarpeilleen, kaikki muu tulee sen jälkeen.Ajattelet siis, että vain hoikalla naisella voi olla tiimalasivartalo?
Voihan sitä tiimalasi olla vaikka 120-90-120 mitoillakin.... Silloin on vain kookkaampi tiimalasi. - xxxxxxxxxxxx
Diidaa kirjoitti:
Ajattelet siis, että vain hoikalla naisella voi olla tiimalasivartalo?
Voihan sitä tiimalasi olla vaikka 120-90-120 mitoillakin.... Silloin on vain kookkaampi tiimalasi.Teoriassa tiimalasivartalo ei edellytä, että krooppa on hoikka, mutta käytännössä näin kuitenkin yleensä on.
Etenkin suomalaisnaisilla pätee, että mitä enemmän painoa, sitä vähemmän kurveja. Pahimmillaan lihava nainen näyttää ihan samalta kuin lihava mies. - xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Teoriassa tiimalasivartalo ei edellytä, että krooppa on hoikka, mutta käytännössä näin kuitenkin yleensä on.
Etenkin suomalaisnaisilla pätee, että mitä enemmän painoa, sitä vähemmän kurveja. Pahimmillaan lihava nainen näyttää ihan samalta kuin lihava mies.Sitä paitsi jos verrataan tuota sun 120-90-120 -esimerkki yleiseen kauneusihanteeseen 90-60-90, niin tuossa jälkimmäisessä on suhteellisesti enemmän kurvia. 120-80-120:ssa olisi suhteellisesti yhtä paljon. Tuskinpa tuollaisia naisia kovin paljon maailmassa on.
- sen kaljun muija
ulkonäkö... kirjoitti:
Miehen seksuaalisuus perustuu suureksi osaksi visuaaliseen stimulaatioon, ja jollei naisen ulkonäkö miellytä, niin silloin mies ei yleensä syty ja nainen ei kiinnosta. Jos mies elää puutteessa eikä valinnanvaraa ole, niin sitten on vähän eri juttu. Siinä tapauksessa saattaa kelvata melkein millainen reikä vaan.
Mulle olisi kelvannut 14-vuotiaana ihan millainen reikä vain ikäluokasta 80v alaspäin, reilu 20-vuotiaana melkein millainen reikä vain ikäluokassa alle 50v, ja tällä hetkellä mulle ei kelpaa mikään muu kuin itseäni nuorempi, hoikka ja haluttava nainen. Niin ne ajat muuttuu.taisitpa ratkaista minua kauan vaivanneen arvoituksen. ehdin jo itserakkaana ajatella, että olen nuorekas, kun 10-vuotta nuoremmat miehet laulavat rakkaus serenadeja minulle nelikymppiselle;) se johtuikin heidän iästä!
- bullukka
xxxxxxx kirjoitti:
Mä pidän lyhyistä ja hoikista, mutta eipä sillä saralla liiemmälti valinnanvaraa ole...
Ylipäätänsä hoikat naiset alkavat olla Suomessa todellakin harvojen herkkua.
Vaikka jotkut miehet pitäisivätkin vähän pulleammista naisista, niin se ei todellakaan ole mikään tekosyy olla pullea, sillä niillä markkinoilla on kyllä kysyntä tyydytetty moneen kertaan. Sen sijaan jos on hoikkavartaloinen nainen, niin miehiä löytyy kyllä joka sormelle, eikä ole edes mitään väliä, miltä kasvot näyttää tai millainen on luonne."Sen sijaan jos on hoikkavartaloinen nainen, niin miehiä löytyy kyllä joka sormelle, eikä ole edes mitään väliä, miltä kasvot näyttää tai millainen on luonne."
Tuosta ylläolevasta sain taas tsemppiä laihduttamiseen..Mä olen ruma ja v-mäinen, mutta sitten kun musta tulee hoikka, voin hätistellä siis rumimpia pois??..Komiaa.. - xxxxxxxxxxxx
bullukka kirjoitti:
"Sen sijaan jos on hoikkavartaloinen nainen, niin miehiä löytyy kyllä joka sormelle, eikä ole edes mitään väliä, miltä kasvot näyttää tai millainen on luonne."
Tuosta ylläolevasta sain taas tsemppiä laihduttamiseen..Mä olen ruma ja v-mäinen, mutta sitten kun musta tulee hoikka, voin hätistellä siis rumimpia pois??..Komiaa..Kyllä se melkein noin menee...
Tai sanotaan näin, että jos olet ruma, v-mäinen ja lihava, niin markkina-arvosi varmasti kohoaa huomattavasti, jos olet edes hoikka. Tosin samallahan se rumuuskin sitten vähenee. Ainakin mun kriteereissä rasvaprosentti on aika suorassa suhteessa kauneuteen. - bullukka
xxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Kyllä se melkein noin menee...
Tai sanotaan näin, että jos olet ruma, v-mäinen ja lihava, niin markkina-arvosi varmasti kohoaa huomattavasti, jos olet edes hoikka. Tosin samallahan se rumuuskin sitten vähenee. Ainakin mun kriteereissä rasvaprosentti on aika suorassa suhteessa kauneuteen.Toi mun edellinen teksti oli kirjoitettu puoliksi kieli poskessa. Jos naama on rumahko ja luonne on mikä on, lähinnä ujohko ja epäluuloinen (ei niinkään v-mäinen), ei alhaisempi rasvaprosentti "markkina-arvoa" paranna. Tiedän tämän entisenä hoikkana. Läski on kyllä hyvä panssari sikäli, että kukaan ei liiemmin kiinnostu, paitsi jos olisi iloinen ja puhelias eli ns. leppoisa lihava.
- xxxxxxxxxxxxxxxxx
bullukka kirjoitti:
Toi mun edellinen teksti oli kirjoitettu puoliksi kieli poskessa. Jos naama on rumahko ja luonne on mikä on, lähinnä ujohko ja epäluuloinen (ei niinkään v-mäinen), ei alhaisempi rasvaprosentti "markkina-arvoa" paranna. Tiedän tämän entisenä hoikkana. Läski on kyllä hyvä panssari sikäli, että kukaan ei liiemmin kiinnostu, paitsi jos olisi iloinen ja puhelias eli ns. leppoisa lihava.
Juurihan sä tossa viimeisessä lauseessa puhut itsesi pussiin kun sanot, että lihavista ei liiemmin kiinnostuta. Eli toisin sanoen hoikista kiinnostutaan.
Kyllä totuus on, että kuka tahansa nainen voi parantaa "menekkiään" hoikistumalla. (Ja ne 0,1 prosenttia suomalaisnaisista jotka ovat jo valmiiksi riittävän hoikkia ovat tilasto-oikku, joita ei kannata tässä noteerata mitenkään.) - bullukka
xxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Juurihan sä tossa viimeisessä lauseessa puhut itsesi pussiin kun sanot, että lihavista ei liiemmin kiinnostuta. Eli toisin sanoen hoikista kiinnostutaan.
Kyllä totuus on, että kuka tahansa nainen voi parantaa "menekkiään" hoikistumalla. (Ja ne 0,1 prosenttia suomalaisnaisista jotka ovat jo valmiiksi riittävän hoikkia ovat tilasto-oikku, joita ei kannata tässä noteerata mitenkään.)että miksi mun jotkut hoikat ystäväni ovat ilman miestä?? Jos kerran hoikilla on niin kova menekki..Eipä se kuule ole ihan noin mustavalkoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969