Mistä löydän uuden neulan/äänirasian?

Iloinen äänirasia

9

3458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jösses

kysymys on sen verran loistavasti aseteltu, että eipä tuohon jaksa tämän kummemmin vastata.

• Iloinen äänirasia

No jösses, etkö vaan ymmärtänyt mitä kysyin vai etkö jaksanut keskittyä?

• jormas.

kulahtaneen näköinen neula (ei äänirasia), hommaat vaan suosiolla uuden, se lienee tässä tapauksessa paras ratkaisu. tarvitset tarkat tiedot soittimestasi tai jos äänirasia ei ole alkuperäinen niin sitten tarkat tiedot siitä.

uusia neuloja myy ainakin kruunuradio ja a.h.records, molemmat helsingissä, mutta kait neuloja nykyään saa vähän sieltä sun täältä.

• Iloinen äänirasia

Levysoitinmalleja on varmaan sellainen määrä maailmassa, että täytyy ihmetellä ja kumartaa, jos joku pystyy sen perusteella mulle uuden äänirasian hommaamaan.

ajattelin kuitenkin, että jos itse tietäisi tuon rasian tyypin, niin voisi ilman välikäsiäkin yrittää netin kautta ostella.

• jormas.
        Iloinen äänirasia kirjoitti:

Levysoitinmalleja on varmaan sellainen määrä maailmassa, että täytyy ihmetellä ja kumartaa, jos joku pystyy sen perusteella mulle uuden äänirasian hommaamaan.

ajattelin kuitenkin, että jos itse tietäisi tuon rasian tyypin, niin voisi ilman välikäsiäkin yrittää netin kautta ostella.

http://www.mrstylus.com/en/index.html

mutta sinun pitää olla varma että rasia on todellakin alkuperäinen muuten ei natsaa.

hyvin usein tuon ikäisiin soittimiin on vaihdettu uusi parempi äänirasia.

• Iloinen äänirasia
        jormas. kirjoitti:

http://www.mrstylus.com/en/index.html

mutta sinun pitää olla varma että rasia on todellakin alkuperäinen muuten ei natsaa.

hyvin usein tuon ikäisiin soittimiin on vaihdettu uusi parempi äänirasia.

Rasia ei ole alkuperäinen, mutten tiedä olisiko alkuperäisen kaltainen. Uusi äänirasia kävisi, kunhan vaan löytäisi.

• jormas.
        Iloinen äänirasia kirjoitti:

Rasia ei ole alkuperäinen, mutten tiedä olisiko alkuperäisen kaltainen. Uusi äänirasia kävisi, kunhan vaan löytäisi.

äänirasiassa lukee?

uuden äänirasia ostamine on helppoa, niitä myydään lähes jokaisessa hifi liikkeessä.

• neula löytyi
    • Levarifani

Täältä löytyy neuloja
      www.tiinantarvike.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe