Patologi Jack Jonesy parkkeerasi autonsa hänelle varattuun ruutuun, ja lähti kävelemään kohti isoa, harmaata patologian osastoa.
Hänen astuessaan sisään huoneeseen, jossa luki isoin kirjaimin:OBDUKTIO.Lääkintävahtimestari jo valmistelikin seuraavaa ruumiinavausta.
Hän oli jo nostanut ruumiin avauspöydälle, kaivellut kaikki instrumentit, ja tehnyt muistiinpanoja.
Mr. Jonesy puki päälleen vihreän suojakaapunsa, hengityssuojaimen, harsolakin ja veti käsiinsä pitkät kumihansikkaat.
- Ollaanko täällä valmiita? Hän kysyi lääkintävahtimestarilta.
- Kyllä, enää kallo ja vatsalaukku auki, kummastako aloitamme?
- Vaikkapa tällä kertaa vatsalaukusta.
- Selvä.
- Veitsi. Jonesy oli juuri pistämässä veitsen Michaelin sisään, kun hän nousi istualleen ja kysyi:
- Huomenta, menikö leikkaukseni hyvin?
Lääkintävahtimestari ja patologi meinasivat saada sydänhalvauksen samasta asiasta: He meinasivat tehdä ruumiinavauksen elävälle ihmiselle.
- Eh, kyllä, te olette heräämössä, lähdetäänpäs tästä sinne teidän osastollenne, sanoi vahtimestari joka tokeni ensin.
- Herra Hussey, lääkäri on tutkinut teidät, ja olette kaikin puolin kunnossa, joten voitte lähteä kotiin.
- Kiitos, sinne minä jo olen odottanutkin pääseväni. 10 minuutin päästä Michael astui taksiin tuiki tietämättömänä siitä, että hänet meinattiin avata elävältä.
- Kunhan omaksi ilokseni kirjoittelin:P
- Kirjailijanplanttu
EREHDYS SAIRAALAN TEHOLLA, VIIMEINEN OSA
Nimetön
0
264
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337