tekemistä lennon vaihtoajalle?

.matkailija.

Moi!
Millaisessa paikassa tämä Frankfurtin kenttä sijaitsee, vaihtoaikaa lentojen välillä 3-tuntia
-ehtiikö siinä välissä käydä missään (onko lähellä siis mitään käymisen arvosta, tyyliin kauppaksekusta tms?) ja millaiset yhteydet sinne on? Mielellään tietysti jos kävelymatkan päässä olisi jotain nähtävää..
Mikä tahansa on kiinnostavampaa, kuin lentokentällä istuminen -vaikkapa ihan kävely paikallisessa maisemassa tms!
Toivottavasti joku osaa vastailla!:)

3

1095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ergil

Frankfurtin kenttää vai Frankfurt/Hahnin kenttää, jolle Ryanair lentää? Kolmessa tunnissa ei missään tapauksessa paljon ehdi, kun jatkolentoa varten pitää olla ehkä 2 tuntia ennen lähtöä paikalla. Ja onko matkatavarat itse vaihdettava lennolta toiselle? Jos on, niiden jonotus ja rahtaus vie aikansa. Tarkennusta, bitte!

• .matkailija.

Itseasiassa en ole varma, pitääpä tarkistaa kotona. Mutta yhtiö ei ole Ryanair, että jos se pelkästään käyttää toista niin sitten se ei varmaan ole se..
        Kiitos vaan, mutta olen kyllä matkuastanut paljon joten tiedän noi vaihdossa huomioitavat asiat..=) Mutta sitä ekstra-aikaa tosiaan on toi 3-tuntia silti.

• isolla kentällä kyllä tekem...
        .matkailija. kirjoitti:

Itseasiassa en ole varma, pitääpä tarkistaa kotona. Mutta yhtiö ei ole Ryanair, että jos se pelkästään käyttää toista niin sitten se ei varmaan ole se..
        Kiitos vaan, mutta olen kyllä matkuastanut paljon joten tiedän noi vaihdossa huomioitavat asiat..=) Mutta sitä ekstra-aikaa tosiaan on toi 3-tuntia silti.

Frankfurtin kenttä on niin iso, että siellä riittää shoppailtavaa ja tekemistä. Mm. hieno näköalaterassi. Terminaalien välillä voi ajaa shuttlejunalla. Jos välttämättä haluat kentältä pois, niin ota S8 tai S9 ja mene keskustaan, huom. ei Hauptbahnhof vaan Hauptwache. Kentältä kävelymatkan päässä ei ole kuin toimistoalueita. Mutta ei kolmessa tunnissa ehdi kuin käydä pyörähtämässä. Mielummin kentällä shoppailee, siellä on laidasta laitaa (huom. lähde vaihtoalueelta ulos)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2855
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2733
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      16
      1434
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe