Kaipaisin pomminvarmaa hoitsua, sillä haluaisin hoitotarinoissani esiintyä sokeana, joten mikään erityisen säpsäkkä hevonen ei oikein sopisi. Minulla on kaksi hoitotapaa, enkä yleensä hoida poikkea niistä: Usein(noin joka päivä) ja lyhyitä, tai harvoin(noin kerran kahdessa tai kolmessa viikossa). Hoidan mieluiten freewebsiin html-kielellä tehdyllä tallilla, mutta muutkin käyvät.
Toivottavasti vastaatte nopeasti.
Kaipaisin pomminvarmaa hoitsua?
6
289
Vastaukset
- Salmiakintallin omistaja
Käy ihmeessä sitten osoitteessa www.freewebs.com/salmiakintalli
En toki ole sitten ihan varma kelpaako nämä meijän pollet sokeille mutta kurkkaa kuitenkin!- Henriiqqa
Neljä päivää vanha ja suosittu tallini kaipaa vielä kahdelle tuntsarille ja kahdelle yksärille hoitajaa. Olisit erittäin tervetullut mun tallilleni :). Päivitän usein ja sillain.
Tervetuloa.
- V-talli Vuonohevosen omistaja
Minun tallillani olisi kaksi pomminvarmaa hoitsua sinulle.Denis ja Admin.Käy katsomassa noita kumpaakin osoitteessa www.vuonohevoset.suntuubi.com
- TiD3
Etsit siis luotettavaa hevosta? Noh, Santiaqista saatat löytää etsimäsi, kannattaa ainakin kurkistaa karsinaan! Linkki sivuille: http://www.freewebs.com/santiaq/index.htm
Kuten ehkä jo huomaat, talli on tehty 100% HTML:llä... Toivottavasti tykästyit johonkin hevosistamme ja tulet hoitamaan... Vastausta odotellen, TiD3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106