ilman sukua

08kesä

Aina ihannoidaan sitä kun vanha mies tapaa nuoren naisen, naimisiin... lapsia. No aikansa kutakin. Joskus vaan tulee tällainenkin tapaus sitten eteen, olen 52 v. nainen.
Mun ja papan ikäero on 100 v. Hän syntyi 1856, nai toisen vaimonsa joka oli melkein 30 v. nuorempi, äiti syntyi nuorimpana ja hän teki minut vanhana (äidillä ja isällä yksi avioiliitto, onnellinen)Kyllä kai tuo uskovainen pappa kerkes siittää lapsia sinne sun tänne, vaan oli se lapsena outoa kun serkut oli vanhempia kun oma äiti. Nyt, ei ole tätejä, enoja , serkkuja, eikä niitä oikein ole koskaan ollutkaan iän puolesta.
Kaikesta eniten kaipaan vanhempiani jotka menetin jo -80 luvulla.Vaikeus on siinä kun kohtaan jonkun kaverin, törmäys tulee heti tässä kohtaan, kaikilla on SUKULAISIA, mulla ei. Mulla on ihana lapsi (10-v lapsettomuuden hoidon jälkeen sain, asuu jo omassa kodissaan, kokee tämän myös ongelmaksi)Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Toivon vain asiallisia vastauksia.Nyt olisin vapaa kohtaamaan kivan kaverin vaan se suku, kun sitä ei ole.
En kaipaa surkuttelua, sitä on jo tarpeeksi saanut. Eihän me voida mitään juhliakaan järjestää, kun sulla ei ole sukaua, tämä on vastaus moniin juttuihin.?

2

1674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 21

Eipähän ole tässä itselläkään sukulaisia :/

• itte surkuttelet

arvaa miltä sun lapsesta tuntuu ku oma äitee on eläkkeellä kun valmistuu ammattiin? itte teet samoin ja surkuttelet täällä tuollaisia olsit itte tehnyt kersas nuorena ekkä eläkeiässä tais olla ura tärkeempi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe