Joo elikkäs mulla on sellainen kaunis tafti/organza juhlamekko, jossa on myös paljetteja. Ja nyt se tarttis pestä, onko pesula ainut vaihtoehto? Vai voisiko sen itse pestä? Kattelin pesuloitten hintoja ja näyttivät korkeilta juhlapukujen suhteen. Mekolle kaatui reilusti virvokkeita häissä... :)
Tafti/organza-mekon pesu
Apua kaivataan...
1
3469
Vastaukset
- tai materiaalilappusta
Useimmille vaatteille, joissa on vesipesun kieltävä merkki, käy kuitenkin vesipesu, KUN EI LIOTA, EI VÄÄNNÄ, EI LINKOA JA MUUTENKIN PESEE NOPEASTI JA HIENOPESUAINEELLA/NESTEELLÄ.
Vaate nostetaan vettä valuvana henkariin, mitä muotoillumpi henkari, sen parempi yleensä. Ja vaatetta pitää ehkä pöyhiä ja muotoilla, venyttää ommeltujen saumojen kohdalta, ettei ompeleet ala kiristää, kun lanka kuivuu.
Onko paljetit ommeltu vai liimattu??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813