Pe 11.7. keikat Lahti & Jämsä

samana iltana

Jos en nyt ihan täysin väärin lukenut, niin Dingo on ensi perjantaina ensin alkuillasta keikalla Lahdessa ja sitten 100 km päässä Jämsässä.

Onkohan tuo kakkoskeikka ihan kusetusta vai ehtivätkö roudata/jaksavatko vetää kaksi keikkaa ihan peräkkäin?

Piti mennä juuri tuonne jälkimmäiselle keikalle.

6

1214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistellen

Taisi Dingo vetää samana päivänä silloin aikoinaan. Mikä ettei nyt kahta? Nuoruuden voiman ja raivon sijalla nyt kokemus ja näkemys. Soundchecki taitaa vaan jäädä hiukka dynaamisuuden puolelle? Mutta uskonpa ettei turhia tartte epäillä! Jämsään vaan mars-mars!!

• ipsa

ei se mitää kusetusta ole, itse asun Jämsässä ja kyllä se sinne Akuliinan festareille tulee ! :)

• karoliina

Ovat tänään Lahdessa jo klo. 19, joten kyllä siitä hyvin vielä ehtii Jämsään toisen keikan vetämään. Ehtivät herrat lepäämäänkin siinä välissä. Lahdenkin tapahtuman järjestäjät ovat varmaan tyytyväisiä jos väkeä tulee jo alkuillasta Dingoa kuuntelemaan ja samat kuuntelevat vielä puolilta öin Popedan. Sillä aikataululla yritän itse liikkeelle, vaikka neljään asti ensin töissä.

• kauris-67
        karoliina kirjoitti:

Ovat tänään Lahdessa jo klo. 19, joten kyllä siitä hyvin vielä ehtii Jämsään toisen keikan vetämään. Ehtivät herrat lepäämäänkin siinä välissä. Lahdenkin tapahtuman järjestäjät ovat varmaan tyytyväisiä jos väkeä tulee jo alkuillasta Dingoa kuuntelemaan ja samat kuuntelevat vielä puolilta öin Popedan. Sillä aikataululla yritän itse liikkeelle, vaikka neljään asti ensin töissä.

Niin kyllä tulivat jämsään aloittivat tunnin myöhässä noikku ei pystynyt puhumaan mutta yritti laulaa mutta kävi suorastaan sääliksi miehen kuntoa eve yritti skarpata ja lauloi apuna suoraan sanoen ala-arvoinen keikka.

• qwertyX
        kauris-67 kirjoitti:

Niin kyllä tulivat jämsään aloittivat tunnin myöhässä noikku ei pystynyt puhumaan mutta yritti laulaa mutta kävi suorastaan sääliksi miehen kuntoa eve yritti skarpata ja lauloi apuna suoraan sanoen ala-arvoinen keikka.

Alkuillasta Lahdessa yksi parhaimmista Dingokeikoista 4ever! Neumanni pysyi nuotissa koko keikan ajan!

• Mukana ollut

Lepoajat eivät riittäneet. Aika taisi mennä ryyppäämiseen? Jämsän keikasta ei olisi tullut mitään ilman asianmukaisia soittajia, he joutuivat paikkailemaan aika paljon "päätähden virheitä". Ja keikan jälkeinen meno oli häneltä (päätähti) aivan hirveätä.Esim. kuseskelua sinne sun tänne. Ei ymmärtänyt edes olleensa keikalla Jämsässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3032
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1732
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1661
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe