juu-u, taas tällänen ongelma, että ystävän häät tulossa ja kaikki joensuun kaupat kierretty vaan eipä löydä pukinetta meikäläinen.. Kukkamekko päällä tuntuu olo aika orvolta ja onnettomalta.
Siis ihan totta jos tiedätte esim jotain nettiputiikkia vaikka mistä olisi ees mahdollista löytää jotain riepua juhliin tämmösen normaalin immeisen, oon ihan näyttävä ja nätti nainen, pitkä ja hoikka, rock-asenteella maustettu.. mut kun en oikein osaa olla kun farkuissa. Auttakaa siskot (ja veljet) ihmistä!
..voi kiva, häät..
2
475
Vastaukset
- mustat housut
Hei! Jos et viihdy mekoissa, voisitko ajatella pukeutuvasi häiden kunniaksi siisteihin mustiin (tai jonkin muun värisiin) housuihin? Ne eivät olisi järkyttävän kaukana omasta tyylistäsi ja viihtyisit varmaan niissä helposti. Niitä läytyy kaupoista kaikkina vuodenaikoina. Niihin voi myös yhdistää aika lailla minkä tahansa yläosan. Jos et pidä kukkakuvioista ja muusta, niin vaikkapa joku yksivärinen kietaisupaita tai jollain muulla tavalla vähän koristeellinen mutta silti yksinkertainen paita voisi olla hyvä.
Älä laita häihin farkkuja.
Jos luulet että muut häävieraat vetävät herneen nenään mustan värin vuoksi, tai jos itse et halua käyttää mustaa, housut voisivat olla vaikkapa jotkut kesäisen vaaleat. Tai ihan mistä tykkäät. - itse tykkäsin
Moi!
Mee www.kaupat.com ja valitse vasemmalta Vaatteet ja muoti, siellä muutama kiva verkkokauppa jossa oli mun mielestä kivoja mekkoja juuri häihin.(oli siellä kyllä paljon muutakin)
Jos ei muuten löydy sopivaa niin ei muutaku kangaskaupan kautta ompelijalle. Sillon ainakin saa semmosen kun haluaa :)
Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337