Häpyhuulet

Nolottaa.

Niin, olen vasta 15 vuotias, mutta kuitenkin nämä seksiasiat tietysti pyörii päässä, enkä varmaan kehtaa koskaan mennä sänkyyn, koska..

Mun ulommat häpyhuulet ei ole sellaiset "sämpylä malliset", vaan ihan sellaiset littanat.
Ja sitten mulla on vielä eripariset sisemmät häpyhuulet.. Toinen on pieni ja vaaleanpunainen, ihan ku joku pieni kissankieli..
Ja toinen jos sitä vähän venyttää eli suoristaa niin melkein 3 cm, eli aikamoisen iso. ;s

Sitten kun jos tän ikäsenä menis sänkyyn ja saman ikäisen pojan kanssa, niin varmana se ainaki ois ihan, että "Hyi helvetti mikä pillu"

Tai niin mä ainaki luulisin. :S
Mutta mitä mieltä ootte noista mun ulommista sekä sisemmistä häpyhuulista?
Kellään samaa ongelmaa?
Ja mitä pojat oikeesti ajattelee niistä?

6

1512

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti 39 vuotta

Jos olet kovinkin hoikka, uloimmat häpyhuuletkin on litteämmät. Kun painoa tulee lisää, sitä rasvaa kerääntyy myös sinne alapäähän ja muuttuu pyörämmäksi.

Sisemmät häpyhuulet on lähes aina erikokoiset ja toinen on yleensä toista suurempi ja se on täysin normaalia. Se useamman sentin venyminenkin on täysin normaalia. Olet siis TÄYSIN normaali nuori nainen.

• täysin normaalia

ihan normaalilta kuulostaa! Kaikkihan on erilaisia myös sieltä alapäästä, eikä yhtä oikean näköstä ole edes olemassa. Ja sitäpaitsi voin varmuudella sanoa, että sitten kun joskus tulee seksin aika, sillä pojalla on huolia ihan omasta takaa eikä taatusti käy häpyhuulien pituuksia mittailemaan (kuten: onkohan mulla ton tytön mielestä tarpeeks iso? meneeköhän tää nyt oikein? ja oikeeseen paikkaan?) Suosittelen seksin harrastamista vasta kun suurimmista epävarmuuksista on päässyt eroon, ja se tuntuu oikealta ja mukavalta, eikä huolestuttavalta! Hyvää kesän jatkoa!

• 4664fdtgfggfgf

No itse ainakin tykkään enemmän 15v viivapillusta, kuin jostain yli venyneestä kumikasasta.. että tuohan on vaa positiivista tavallaaa...

• hävetä

pojilla on vähan muut asiat silloin mielessä. ei sitä aleta suurennuslasilla tuijottelleen et mille näyttää

• ei poika siitä oo huolissaan että onko pillu normaalin näkönen vai ei,todennäkösesti poika on vaan innoissaan kun pääsee kokeilemaan,ja kyllä niinkuin edellä on jo mainittu ,on pojillakin omia huolia

• ...

Mullaki on noi sisemmät häpyhuulet erikokoset, häiritsevän erikokoset. Ei muuten mitää, muttaku mulla on ollu sama poikaystävä nyt jo kohta 3 vuotta ja vaikka kuinka yritän selittää sille mikä tuntuu suuseksissä hyvältä, nii aina se jotenki onnistuu käsittelemään vaa sitä isompaa häpyhuulta, mikä on tosi epämukavaa, ku se nautinto keskittyy vaa sille toiselle puolelle. :S Musta tuntuu et se ei oo enää siitä kiinni, mitä se osaa ja mitä ei, vaan siitä kokoerosta - se on sit kai vaan mahdotonta imee sitä toistaki häpyhuulta. Mulla ei itellä oo mitään isoja häpyhuulia vastaan, ja asiantuntijathan sanoo et se kokoero pienenee iän myötä, mut rupeen olee jo 18v ja haluisin jo pikkuhiljaa ruveta nauttimaanki siit suuseksistä. Jos joku osaa sanoo tähän jotain viisasta nii otan mielelläni vastauksii vastaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe