Moi! Mä oon Rami ja täytän kohta 27... En oo ollu koskaan niinku "sillai", koska oon nuorena ollu niin lihava, ettei kukaan oo oikein katellu, mutta oon laihduttanu itteäni viimeiset 5 vuotta ja muutenkin pitä huolta itestäni... Oon nyt treffeillä muutamia kertoja erään 17-vuotiaan tytön kanssa... Ongelma on se, että se luulee, että oon tosi kokenu ja osaan homman hyvin... Mitähän mun pitäs tehdä? Menenkö vaan tekemään sitä vai käynkö treenaamassa josssain? Ja muutenkin kaikki vinkit otetaan vastaan??
ja ne treffit on ens viikolla...
T:Rami
Vinkkiä vaille valmis
4
4842
Vastaukset
- tätisi
Harjotteleppas poju ensin vähän vanhemmalla!
- minä vaan
ei sun tarvi yhtään missään harjoitella seksiä. Kyllä tyttö ymmärtää jos ei ole kokenut. Itsekin olen 16 ja minulla on ollut aika vanha mies. Jos olisin sen tytön paikalla olisin otettu jos saisin olla ensimmäinen.
- Heidi
minä vaan kirjoitti:
ei sun tarvi yhtään missään harjoitella seksiä. Kyllä tyttö ymmärtää jos ei ole kokenut. Itsekin olen 16 ja minulla on ollut aika vanha mies. Jos olisin sen tytön paikalla olisin otettu jos saisin olla ensimmäinen.
Kuinka vanhan kanssa olit "minä vaaan"? Kun sanoit että sulla on ollu vanhempia.. Ite samanikänen(16)
- Boika
Miten kävi treffeillä ?
mailaa mulle vastaus jononas@jippii.fi
tai laita tänne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244