Oo, versio 2.4, W xp ei suostu tekemään oikeinkirjoituksen tarkastusta. Oikeastaan se väittää tekevänsä, mutta ei korjaa eikä esitä korjattavaksi mitään virhettä. Hain uusimman voikon, asensin sen, mutta ei muutoksia. Toki voikon asennus saattoi mennä väärin, mutta en osaa varmistaa asiaa. mitä voisi tehdä?
Suomenkielen tarkastus
5
1492
Vastaukset
Tarkista myös, että olet ottanut Voikon kielimodulin käyttöön:
Työkalut -> Asetukset -> Kieliasetukset -> Kirjoituksen aputyökalut -> Käytettävissä olevat kielimodulit. Ruksi kohtiin 'Suomen kielen oikoluku (Voikko)' ja 'Suomen kielen tavutus (Voikko)'.
Tarkista myös alin loota Asetukset. Ainakin eka kohta 'Tarkista oikeinkirjoitus kirjoitettaessa' kannattanee ottaa käyttöön. Silloin OOo vetää punaisen aaltoviivan virheellisten sanojen alle. Käy muutkin kohdat läpi.- MillaMania
että käyt ostamassa lähimmästä ATK-kaupastasi Microsoft Office 2007:n ja asennat sen koneellesi. Siinä on suomenkielinen oikoluku jo oletuksena mukana ja on muutenkin paljon helppokäyttöisempi kuin OpenOffice.org. Yleensäkin kannattaa aina suosia Microsoftin ohjelmistoja milloin se vaan on mahdollista :)
- HartsaKkkkk
Milla Mania provikkaa Microsoft:n roinan kehumisesta vai muuten vaan tyydytystä
- MS mössö
Microsoft Word -ohjelmistosta on löydetty haavoittuvuus, jota hyväksikäyttämällä hyökkääjän voi olla mahdollista suorittaa järjestelmässä omia komentojaan. Haavoittuvuutta voidaan hyväksikäyttää houkuttelemalla käyttäjä avaamaan tietyllä tavalla muokattu Word-tiedosto.
Haavoittuvuudelle on olemassa hyväksikäyttömenetelmä ja sitä on raportoitu hyväksikäytettävän kohdistetuissa hyökkäyksissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047