oon 13w koht 14w,tyttö.....miten mä voisin saada rahaa niinku töitä?
mist vois....?
6
375
Vastaukset
- Ashton Kutcher
mee hollywoodiin näyttelijäks joskus lukion puolessa välissä kuten mää,oon nyt 15..laskin et jos TV-sarjassa menee hyvin,palkka voi olla jaksolta jopa 200 tuhatta dollaria =) kuulostaako hyvältä?mää en mee rahan takia hollywoodiin,vaan siks koska oon näyttelijä ja amerikan miäs!
- Angelic
mä en oo näyttelijänä hyvä.....ainakaan mun mielestä...ja missä täällä päin harjottelisin edes....enpä usko!
mut muuten kuulostaa hyvältä.
ja mä just tarviin rahaa... - Pöljä
Angelic kirjoitti:
mä en oo näyttelijänä hyvä.....ainakaan mun mielestä...ja missä täällä päin harjottelisin edes....enpä usko!
mut muuten kuulostaa hyvältä.
ja mä just tarviin rahaa...Sänkyhommista maksetaa hyvi!
Eikä tartte olla ees elokuva-alal!
- vronkkis
En minä tiedä.
- se
riippuu,sit ku ainaki oot 15,niin saat mennä kesätöihi,niist ei vaa toisinaan tienaa hirveen hyvin,mut mihinkään vakituiseen työhön sä et viel pääse.
- ougtyuru
Odotas,kun olet aikuinen ja huomaat,että rahaa ei ole silloinkaan.On muuten kovat vuokrat ja kulut muutenkin.Tulet huomaamaan,että elämä on hyvin raakaa ja kovaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279