Eilen oli 15v likan konfirmaatio ja kun tuli kolendin keruun aika,sanoi tyttö 8v :
"Häh,mä en tajuu.Mitä tämä tarkoittaa?Kerääkö ne rahat papille?"
Saatiin kaverin kanssa hillitön naurukohtaus mutta onneksi tilaisuus oli jo lopuillaan joten kikatuksemme ei kiinnittänyt huomiota;O>
Lauantai-iltana tyttö katsoi ikkunasta kun taas meni ohitsemme kymmeniä motskareita johonkin tapaamiseen ja isänsä sanoi että "laske monta niitä on"
Hetken hiljaisuuden jälkeen likka huusi huoneestaan "Ainakin 40 jonoo!"
Naurettiin että jaahas ja montas siihen yhteen jonoon sitten kuuluu ;D
¤likka on poriseva papupata,ikiliikkuja ja todella suorapuheinen joka väläyttelee kaikenlaisia ihme juttuja kuten viimeviikolla kun meni tän pariskunnan kotiovea soittelemaan jonka kanssa aina kahvittelemme ja sanoi : "Mä tuun teille yöksi"
Naurettiin kun perheen äiti tän kertoi että okei on se hyvä että yökylään tungetaan mutta ei nyt ihan noin pienellä varoitusajalla ;))))
rahakeräys ja isoj jono
villiruusu-kristalli
0
575
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191325
- 691270
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2601010- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937