Olen tarjonnut aavikkoiguaanilleni kaikkia kasveja jotka mieleen tulee ja ennen se söi ihan kunnolla, sitten lopetti 1kk, sit alotti ja nyt taas lopetti vaik on kesä eikä se ikinä oo syömättä kesällä. se myös on paljon tavallista enemmän häkissään mutta silloin kun se tulee ulos se on ihan virkeä. olemme tarjonneet sille apilaa, kiiviä, nektariinia, salaattia, persiljaa, rucolaa, omenaa, päärynää, yms. mitä se on ennen rakastanut. Keksittekö te mitään syytä miksi se ei syö? tai jotain oikeaa aavikkoiguaanin herkkua? (pellettejä se ei syö)
Aavikoiguaanini nirsoilee
Aavi. igu.
1
318
Vastaukset
- Oggi^^
Minä en osaa kyseisen lajin ruokailu tottumuksista mitään sanoa, muuta kuin sen että oletko katsonut ettei liskosi suussa ole mitään häikkää, esim paiseita tai onko nielu turvoksissa? Mutta jos näistä minun ehdotuksista ei mikään täsmää niin käänny tuonne Herppi.netin puolelle, siellä sinua varmasti osataan auttaa paremmin.
Mukavaa kesää ja toivottavasti liskosi alkaa syömään normaalisti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096