kun ihmiset pelaavat golffia!
Minun muilesta se on niin naurettavaa touhua!
Kieltämättä kotonakin katselin vuosia sitä,mutta vihdoin meillä tämä pelleily on loppunut!
kiva
7
645
Vastaukset
- pool set
ja mitä sitten?
- asioita
että olin todellinen pelle,kun bagini kanssa tulin kentälle ja sitten se alkoi!
- lääkäri täti
asioita kirjoitti:
että olin todellinen pelle,kun bagini kanssa tulin kentälle ja sitten se alkoi!
niin että mienkähän se on tuon lääkityksesi kanssa ? oletko muistanut ottaa lääkkeesi ja käynyt lataamossa ? vai oleko ehkä päässyt karkuun niuvvanniemeltä? taiat olla hullu? tai muuten vain tyhmä tai toope ehkäpä päästäsi pipi!?
- että edes
oli hauskaa. Nythän tulee Da Open - jos sen vielä pääset katsomaan niin varmaan tikahdut nauruun.
- niin..
hauskaa,etä minä en kyllä sitä pysty katsomaan!
Golf on hieno laji,mutta harrastajat ovat perseestä! - voi harjoitella
niin.. kirjoitti:
hauskaa,etä minä en kyllä sitä pysty katsomaan!
Golf on hieno laji,mutta harrastajat ovat perseestä!ajattelee jotain synkkää katsoessaan niin ei mene niin kippuraan. Ja vaikka alkaisi hekotuttaa niin vaihtaa kanavaa vähäksi aikaa ja sitten taas uusi annos.
- katso....
joo katsele peilistä iteäs ja naura...hah...hah...haaa on siinä pelle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897