Innostuin vaelluksesta viime vuonna Lofooteilla ja tarkoitus olisi lähteä kokeilemaan ens viikonloppuna
jonkinmoista päivävaellusta Länsirannikolla.
Kertokaas kohteita, joissa olisi pitkospuita, nuotiopaikkoja, vettä ja korkeutta, Rauman ja Vaasan välillä. Seitsemisen tiedän, entä onko Merenkurkun saaristossa joku paikka?
Päiväretkiä
2
1102
Vastaukset
- hiking-girl
katsomassa www.luontoon.fi
Sieltä pitäisi jotain löytyä....- retkeilijätär
Merenkurkun saaristo tarjoaa ilman omaa venettä liikkuvalle aika niukasti mitään...toisaalta Vaasan saaristo on yliarvostettua, koska yhtä hienoa meriluontoa löytyy muualtakin ja helpommista maastoista. Suosittelisin esim. Maksamaan Västerön vaellusreittiä, joka on Vaasasta pohjoiseen. Itse olen saanut hienoimmat rannikkoluontoelämykseni yksinkertaisesti etsimällä kartoilta rakentamattomia rantoja. Usein sieltä on löytynyt joku hieno rantojensuojelualue tm.
Myös Yyteri-Preiviikissä on pitkiä luontopolkuja, joilla on hyvät palveluvarusteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259