Kerran risteilyllä löysin kivan muijan. Tanssittiin, dokattiin etc. Sit yöllä lopulta mentiin mun hyttiin. Sen muistan että otin vaatteita pois ja muija sanoi tykkäävänsä mun kropasta. Ajattelin että tästä tulee kivaa. Seuraava mitä muistan on se kun aamulla heräsin hirveessä darrassa ja muija oli poissa. Eli olin yksinkertaisesti vaan sammunut just h-hetkellä. olin ollut niin saamarin väsynyt ja kännissä. Kyllä silloin otti pattiin!
Kerran laivalla...
Jussi xxx
1
2615
Vastaukset
- HimoUskovainenHihhuli
Ootko ihan varma että sammuit, ja tyttö lähti?
Oletko täysin varma, etteivät avaruusoliot kaapanneet tyttöä, ja nukuttaneet sinua?
Oletko ihan varma, ettet ollut vahingossa tavallisen Tallinna-risteilyn sijasta mennyt ruottalaiselle "Gay Jam & Glam"-risteilylle, jossa sinut juotettiin humalaan, ja jossa naiseksi pukeutunut homotransvestiitti tuli mukaasi hyttiisi, jossa huumasi ja raiskasi sinut? Oletko miettinyt tätä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481