Olen katsastanut otsikossa mainittuja malleja, kertokaas asiantuntijat kommentteja (miksei muistakin). Itse en ole vinyylisoittimien asiantuntija joten olen kiitollinen kaikista asiallisista kommenteista ja neuvoista
Thorens TD-240/Dual CS455-1 ?
3
1183
Vastaukset
- jenssilä
voisit itekki nähä vähä vaivaa, ettei täydellistä kommentointia tarvi tehä...
mutta, ei hätää, kyllä täältä aina joku löytyy joka tekee työn puolestasi....- TimppaTo
vain kaikille ja eritoten Jenssilälle kun kysymykseni on ärsyttänyt häntä, onko tämä sinulta jotenkin pois ?
- TimppaTo
TimppaTo kirjoitti:
vain kaikille ja eritoten Jenssilälle kun kysymykseni on ärsyttänyt häntä, onko tämä sinulta jotenkin pois ?
en ole asiantuntija joten kaipaisin vinkkejä. Mutta mutta tämä yleinen keskustelupalsta on ilmeisimmin väärä Forum. topikkina on vain levysoittimet. Voin kysyä alan liikkeestäkin josta saan asiantuntevaa ja järkevää kommenttia. Jenssilä voipi nukkua yönsä rauhassa kun kukaan muu ei "typeriä" kysymyksiä sitten ikinä koskaan Suomi24 palstoille laita. Hyvää yötä ja näkemiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096