Kaupunginpuiston ja parhaiden ravintoloiden sekä nähtävyyksien vieressä vuokrattavissa tilava asunto. 2hlö 80 euroa ja useampi 100 euroa vrk, pitkäaikainen vuokraus erillisen sopimuksen mukaan. http://personal.inet.fi/koti/pienimaa/ Palautteet olleet hyvin positiivisia vieraskirjan mukaan.
Vaihtoehto hotelliasumiselle Budapestin ydinkeskustassa
Szondi
2
1137
Vastaukset
- saa....
edullisimmillaan n 40-50eur yö.
- Szondi
Budapestista löytyy jokaisen kukkarolle sopiva asumismuoto, on tosi halpoja hostelleja sekä hotellihuoneita moneen hintaan. Itse tarjoan 100nm täydellisesti varusteltua huoneistoa niille jotka haluavat asua vaihteeksi unkarilaisten kanssa eikä jossain kansainvälisessä hotellissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882