Voi vittu kun

vituttaa!

Olen 180 cm ja 177 kg.

Vituttaa niin saatanasti. Olen välillä ollut jopa 10 viikkoa pelkällä Nutriletilla, minkä jälkeen painoin 140 kg. Lähdin Kanarialle ja silti ihmiset tuijotti rannalla!

Mitä vittua ihmiseltä vielä vaaditaan?! Ihan varmaan ei yksikään niistä tuijottavista kukkakepeistä omaisi riittävästi henkistä kanttia kymmenen viikon nutraukseen!

Vittu kun 177 kg tuntuu olevan meikäläisellä se "tavoitepaino" johon kroppani pyrkii sitkeästi, sen yli ei koskaan mene HUOH, mutta sen ali pitää taistella, että pääsee.

Nyt pitäisi taas aloittaa 20 viikon nutraus. Lääkäri tekisi minulle milloin vain leikkausläöhetteen, mutta en uskalla, kun pelkään osteoporoosia, suolisolmua ja kaikkea muuta mahtavaa, mitä leikkaus voi tuoda tullessaan!

VITTU VITTU VITTU VITTUJEN VITTU!!!!!!!!!!

Eikä edes helpottanut saatana!!!!

19

2326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyl mul kanttia kai löytyy

ite oon täl hetkel 167/106 ja ollu koht viikon mehu/vesi/ paastolla toinen samanlainen viikko edessä ja kiitettävästi tippunu ennen oli 117

• aloittaja

Nutrilett on hiukan eri juttu kun vesipaasto. Sun lihakses vaan palaa ja rasvaprosentti nousee vesi/mehupaastolla!

Nutriletillä lihakset ei kulu ja siltikään et saa energiaa paljoa enempää kuin mehupaastosta, elikkä elimistö menee siinäkin paastotilaan. Ja rasvaprosentti laskee

(Minä paraskin opettaja mukamas!)

P.S. Mun ongelma on painon pitäminen alhaalla. Aina nousee 177 kiloon takaisin.

• mitä haluut

No jos muuten elämä sujuu niin ole sitten 177-kiloinen. Jos muuten olet terve niin rantalomako on vaan se syy painon pudotukseen? Sinä et sitten ainakaan pelännyt sitä että miten mahdut lentokoneeseen.
      Ja muuten, koko ruokailu- ja juomatapojen muutos voisi tuoda pysyvämpää painon pudotusta, ei pelkkä Nutrilet-KUURI.

• aloittaja

Muut ihmiset, tuijotus ja supattelu on 80-90% haittatekijä. Terveys on ehkäpä 10%. Tietysti se on enemmän, mutta se kuinka asiat koen, on näin.

Onko siinä jotain pahaa, että haluaisi olla rauhassa? Mikä motiivi voisi olla tärkeämpi? Mitä teen terveydellä jos elämä on ihan paskaa ja kaikki vaan supattavat?

• toppiin ja shortseihin

ja painelin Kanarialla. En yhtään välittänyt tuijottelijoista, söin lihaa salaatin päällä ja olen laihtunut. Laihdutus tökkii, jos juon alkoholia, siis taas raittiina edelleen laihikselle. Olet tehnyt tosi hienon urakan jo, pärjäät eteenkin päin. En minäkään leikkauttaisi itseäni/mahaani, kyllä se siitä hissukseen kutistuu. Hyvää jatkoa!

• ei katoa

Ole ylpeä itsestäs! Kehtaat sentään kulkea ihmisten ilmoilla! Minen pystyisi ikipäivänä menemään minnekään yleiselle rannalle edes täällä Suomessa, vaikkei painoa ole "kuin" vähän reilu sata kiloa. Kohta toivottavasti alle...

Kyllä paino tipahtaa oikeilla nikseillä! Kroppa pyrkii sitkeästi vanhaan painoon kenellä tahansa ylipainoisella, koska rasvasolut eivät katoa mihinkään, vaikka laihduttaisi normaalipainoon. Siellä ne lymyilevät piilossa ja odottavat taas ylimääräistä energiaa. Sitten kun ylimääräistä tulee, niin solut ahmivat kaiken itseensä!

Et siis voi palata vanhaan kalorimäärään, vaan kuurin loputtua sinun on myös jatkettava aiempaa pienemmällä kalorimäärällä.

• norsu

erilaisia kokemuksia kaikilla, painoin ite (nainen) monta vuotta 124kg, pituus 175m eikä kukaan tuijottanut edes rannalla. Nyt menossa laihis, pastat ja leivät jätin kokonaan ja rasvapommit, 3kk:ssa on menny 18kg. Tavoitteena realistinen 75kg eli normaalipainon ylärajalle. alkaa nimittäin tuntua jo nivelissä ja selässä, ja kotona on kaapeissa kivoja liian pieniä vaatteita läjäpäin...

• toinen norsu
        norsu kirjoitti:

erilaisia kokemuksia kaikilla, painoin ite (nainen) monta vuotta 124kg, pituus 175m eikä kukaan tuijottanut edes rannalla. Nyt menossa laihis, pastat ja leivät jätin kokonaan ja rasvapommit, 3kk:ssa on menny 18kg. Tavoitteena realistinen 75kg eli normaalipainon ylärajalle. alkaa nimittäin tuntua jo nivelissä ja selässä, ja kotona on kaapeissa kivoja liian pieniä vaatteita läjäpäin...

Hola! Mä oon sua lyhkäsempi mut paino sama ku sulla. Oon 25v ja noi kaikki laihis yritykset on menny pieleen! No kai se on sitte oltava tämmönen ja zilläzibuli! Tuijottakoot porukat jos haluu hitto aivan sama nykyään!Eiku aurinkoo ottaan vaik bikineistä tursuu :) hyvää kesää kaikille!

• paljon ja reilusti
        toinen norsu kirjoitti:

Hola! Mä oon sua lyhkäsempi mut paino sama ku sulla. Oon 25v ja noi kaikki laihis yritykset on menny pieleen! No kai se on sitte oltava tämmönen ja zilläzibuli! Tuijottakoot porukat jos haluu hitto aivan sama nykyään!Eiku aurinkoo ottaan vaik bikineistä tursuu :) hyvää kesää kaikille!

Minäkin painan 104.5kg ja pituutta on 168 cm ja ikääkin 50 ja risat. Acomplialla olen parissa kuukaudessa pudottanut 10.5kg
        Kuljen sortseissa kun on tosi lämmintä, samallalaillahan me lihavat hikoillaan ja meillä on kuuma kuin laihoillakin ja varmaan läskien vuoksi vielä kuumempi.Vielä kun saan 20kg pois niin sitten on todella mahtava olo ennen en anna periksi. Jospa sitten olen jo oppinut uusille ruokailutavoille.

• norsu
        toinen norsu kirjoitti:

Ikä on 40v. Tursuilu ei siis sinänsä ole mua haitannu, mutta lonkkavaivaisia ym kun katselen niin yritän tehdä jotain ennenkuin on myöhäistä. Ja kuumalla hikoilee noroina...

• ????

No kun Kanarialle asti sentään menit niin olitko rannalla uimapuvussa vai pikku bikineissä? Hups, vai oletko sä mies ja maha ei mahtunu uimahousuihin?

• sairaan fiksu

Miten keksit noin nerokkaan oivalluksen??

• ihan totta

Viisi kuukauttako meinaat Nutriletilla elää? No tietty vähän muuta syöt mutta onko tuossa nyt silti järkeä? Jos vaan lopullisesti jätät turhat rasvat ja sokerit pois niin paino putoaa hiljalleen. Mikä ihmeen tavoite sulla on viiden kuukauden päästä? Että pääset mässäämään jouluna?

• aloittaja

Jokainen päivä on liikaa. Siinä se ongelma piileekin. Joka päivä vituttaa niin, että aloitan nutraamisen kolme kertaa viikossa. Kyllä kai se joskus kestää sitten pitempäänkin.

Olisi kiva vaan saada painoa nopeasti ja takuuvarmasti pois. Nutraamisella multa lähtee kaksi kiloa viikossa kuin vauhtiin pääsen (alkuun jopa enemmän). Nutraamisjakson jälkeen ajattelin sitten alkaa noudattaa tiukkaa diettiä.

Vuosi sitten piti toima samoin, mutta dieetti nutrauksen jälkeen ei pitänytkään.

Saahan tupakkalakkolaisetkin yrittää kerta toisensa jälkeen, kunnes lopulta onnistuvat! Miksi en siis minä!?

Niin ja jouluksi sitten taas etelään lomalle... Kyllä minä olen ajatellut etelän loman motivoivana asiana. Ihan mikä tahansa mikä motivoisi jatkamaan

• 789987,
        aloittaja kirjoitti:

Jokainen päivä on liikaa. Siinä se ongelma piileekin. Joka päivä vituttaa niin, että aloitan nutraamisen kolme kertaa viikossa. Kyllä kai se joskus kestää sitten pitempäänkin.

Olisi kiva vaan saada painoa nopeasti ja takuuvarmasti pois. Nutraamisella multa lähtee kaksi kiloa viikossa kuin vauhtiin pääsen (alkuun jopa enemmän). Nutraamisjakson jälkeen ajattelin sitten alkaa noudattaa tiukkaa diettiä.

Vuosi sitten piti toima samoin, mutta dieetti nutrauksen jälkeen ei pitänytkään.

Saahan tupakkalakkolaisetkin yrittää kerta toisensa jälkeen, kunnes lopulta onnistuvat! Miksi en siis minä!?

Niin ja jouluksi sitten taas etelään lomalle... Kyllä minä olen ajatellut etelän loman motivoivana asiana. Ihan mikä tahansa mikä motivoisi jatkamaan

Yrittää saa montakin kertaa, ei siinä mitään. Jotenkin vaan ajattelen että se etelän lomako on se tärkein motivaatia? Mietipäs jokaista päivääsi. Miten jaksat liikkua, miten saat vaatteita, miten....miten...? Ja eikö sinua häiritse tuijotus täällä kotona (vai oletko sokaistunut sille) mutta kanarian rannalla tuijotus häiritsee? Ajattelin vaan niitä motivaatioita.
        Järkevältä ihmiseltä vaikutat, kielenkäyttö nyt ei ole ehkä kaikkein hienointa.

• Tilin teon aika !

Nyt ruoan hinta nousee ja inflaatiota on yli 5 %.

Ajattele mikä raha sinulla on säästössä läskeissäsi.

Nyt vaan laitat rahasi säästöön. Osta kerralla vaikka kuukaudeksi kaurapuurot,munat, vihanneksia tonnikalaa ja hedelmiä. Ongi kalaa.
      Samalla laihdut ! Nyt on tilin teon aika !!!

• rauliorvokki

Teepä itse noin kuin neuvot!

• Olen 188/138...Tämän vuoden tammikuussa painoin juuri tuon saman 177kg.Mielestäni kaikenmaailman nutrilet kuurit eivät ole ratkaisu painonpudotukseen,kaikki lähtee ns elämäntavan muutoksesta.Et voi lopun elämääsi vetää mitään nutriletteja.Itse syön ihan normaalia ruokaa tosin pienempiä määriä...Olen aloittanut kuntosalilla käynnin josta on tullut minulle jo elämäntapa joka pitää painon lakussa jatkossakin.Onnea sinulle kuitenkin taistelusi kanssa,todella tiedän millaisen asian kanssa painit.

• Aloittaja

No voi perkele, hienoa että kerroit kokemuksistasi. Nyt painan itseasiassa 178 kiloa epäonnistuneen nutraamisen jälkeen. Taidan alkaa liikkumaan ja syömään terveellisemmin. Katsotaan nyt vielä ännännenkin kerran tätä hommaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe