Hei
Osoitteestooni on tallennettu tuttavaperheen numerot, jotka "samat", vain etunumero eri.
0400 123456
0440 123456
Kun saan soiton, Mokialaiseni (N70) ei näytä soittajan tietoja, vain numero näkyy.
Mistä moinen??
Mokian ominaisuus??
Soneran ominaisuus??
Mikä ratkaisuksi??
Kiittäen
tumpelo "muumi-pappa"
Soittajan tiedot
5
1310
Vastaukset
- siitä
että olet tallentanut ne samalle nimelle? Muuta toista nimeä hitusen...
- ... nimet on
... eli toisessa "suomalainen liisa" toisessa "suomalainen seppo"
- puhelimen omainaisuus
eli osoitekirja erottelee soittajat puhelinnumeroiden viimeisten viiden(?) numeron perusteella. Normaalitapauksessa vaihtoehtoja esim. tällaisille viidelle erilaisille 0-9 numeron sarjoille on 10x10x10x10x10 eli 100000, joten tuttavasi ovat persoonallisella numerovalinnallaan onnistuneet aiheuttamaan 1/100000 todennäköisyydellä (siis aika pienellä) aiheutuvan kiusallisen pikku ongelman, johon en valitettavasti keksi muuta ratkaisua kuin numeron vaihtamisen.
- ...Mokian "ominaisuus...
Kiitos kommentista, ehkä syy siinä
Mutta ITSE olen ongelman aiheuttanut.
;-)
Vanhempi pariskunta
herrallla ollut känny jo kauan
lopettivat lankaliittymän
minä hankin rouvalle kännyn
DNA:lla hyviä tarjouksia ja palvelu
numeroksi olisi saanut saman kuin entinen lankanumero (tietty 0440 ...)
tai saman kuin herralla mutta etunumero tietty eri (uusi liittymä, niin 0440)
minä itse valitsin rouvalle 0440 "123456"
alku vain eri, helppo muistaa kummankin numerot
"innostuivat" ja hyväksyivät itsekin
Minusta DNA:lla loistavat vaihtoehdot ja palvelu!!
Saunalahti/Elisa eivät edes suostuneet keskustelemaan mistään tuollaisista vaihtoehdoista/"tarjouksista".
Mutta kiitos kommentista
Jos joillakin vielä lisää, niin antaa tulla vaan
;-) - asdoifpskdöfk
...Mokian "ominaisuus... kirjoitti:
Kiitos kommentista, ehkä syy siinä
Mutta ITSE olen ongelman aiheuttanut.
;-)
Vanhempi pariskunta
herrallla ollut känny jo kauan
lopettivat lankaliittymän
minä hankin rouvalle kännyn
DNA:lla hyviä tarjouksia ja palvelu
numeroksi olisi saanut saman kuin entinen lankanumero (tietty 0440 ...)
tai saman kuin herralla mutta etunumero tietty eri (uusi liittymä, niin 0440)
minä itse valitsin rouvalle 0440 "123456"
alku vain eri, helppo muistaa kummankin numerot
"innostuivat" ja hyväksyivät itsekin
Minusta DNA:lla loistavat vaihtoehdot ja palvelu!!
Saunalahti/Elisa eivät edes suostuneet keskustelemaan mistään tuollaisista vaihtoehdoista/"tarjouksista".
Mutta kiitos kommentista
Jos joillakin vielä lisää, niin antaa tulla vaan
;-)Sait oikeahkoa infoa. Noksu tarkistaa numeroita vain n. 7 kpl lopusta lähtien.
Olen huomannut saman ilmiön kun soitan ykkösliittymästäni kakkosliittymään. Puhelutoedoissa lukee, että olen soittanut vastaajaan (Soneran vastaajan numero on 042.... ja puhelimen numero 040...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738