Ihme kun täällä ei kauhistella "Voih, Panu on Annalle huonoa seuraa"
Hah! Panu oli ollut sekoilemassa
5
490
Vastaukset
- ehditty mutta
Kiitos kun aloitit! Oikeastihan tuo suhde on tuhoon tuomittu. Kummallakin sama unelma, toisen unelma toteutuu ja toisen ei lähde edes käyntiin. Mutta antaa asioiden mennä omalla painollaan. Ehkä parin vuoden kuluttua näemme totuuden.
- on vain
mainoskikka. kumpikin luulee hyötyvänsä toisistaan. tämän "Million MIEHEN" levyä ei ole näkynyt virallisilla listoilla. mitenkähän on levyn käynyt? ilmeisesti pitää yrittää väkisellä tunkea itsensä lehtiin ja tehdä kaikenmoisia tempauksia että saisi lööppijulkisuutta ja sitä kautta ehkä jotkut ostavat levyä...
- muha
on vain kirjoitti:
mainoskikka. kumpikin luulee hyötyvänsä toisistaan. tämän "Million MIEHEN" levyä ei ole näkynyt virallisilla listoilla. mitenkähän on levyn käynyt? ilmeisesti pitää yrittää väkisellä tunkea itsensä lehtiin ja tehdä kaikenmoisia tempauksia että saisi lööppijulkisuutta ja sitä kautta ehkä jotkut ostavat levyä...
Million mies
- haluasi itsestään
on vain kirjoitti:
Sellaisia kuvia valtakunnan juorulehteen, mitä tämän viikon Seiskassa Panusta on. Ei kukaan vaan HALUA nähdä itsestään sellaisia kuvia missään yhteydessä, ei edes kaverin kännykässä.
- vähän
väsytti. Näinhän se menee. Pääsi taas otsikoihin.
http://viihde.mtv3.fi/arkisto.shtml?675437
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204