Ei tullut lottovoittoa

tuli syöpä

Ei tullut lottovoittoa, ei. Tuli syöpä. Tai on mulle noita 4 oikein voittoja kertynyt muutama.

Hoksasin juuri, että todennäköisyys saada syöpä on 1/4 eli 25%. Lottovoiton mahdollisuus on häviävän pieni.

Meillä ihmisillä on taipumus olettaa ja odottaa, että juuri minä saan päävoiton lotossa. Todellisuus puskeekin päälle sitten syövän muodossa.

En oikein itsekään hahmota, mitä tässä yritän kyhäillä. Sanonpa vain, että syöpä tuli, ei päävoittoa. Nyt osaan arvostaa tavallista elämää ilman päävoittoakin.

7

613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama ajatus

olenki sanonut että voin lopettaa kenoamisen. sitä olen pikkusen pelannut toivossa että saisin matkarahaa ja pääsisin välillä jonnekkin. mutta nyt ei voi matkustaa ni turha kenotakkin....

• Muuttuu

näin, kun pääsee sairaalasta kotiin rakkaiden luokse, se on jo lottovoitto

• Ira¤
        Muuttuu kirjoitti:

näin, kun pääsee sairaalasta kotiin rakkaiden luokse, se on jo lottovoitto

hoidot kun saa ohi,ja lisää elinaikaa on se paljon suurempi,kun lottovoitto.Ruumispaidassa ei ole taskuja johonka rahat saisi käärittyä mukaan.

• Elisama

Tieto syövästä on melkoinen shokki kun se tulee omalle kohdalle.
      Tiedän sen kokemuksesta.

• Ira¤

menee kauan sulatellessa tietoa,hoitojen myötä helpottaa hieman,mutta onhan se huoli takana koko ajan,

• Raspikurkku

että on äärimmäisen harvinaista että joku voittaa pääpotin useamman kerran mutta syövän uusiminen ei sitten olekkaan niin harvinaista. Mutta mikähän lienee Suomenennätys siinä että montako ERI syöpää ihmisellä on ollut. Minä olen päässyt vasta kolmeen.
      Tällaisella tuurilla ei kannata ostaa edes Ässä-arpaa, minulle kuitenkin tulisi raaputtaessa esiin ruutu jossa minä joutuisin maksamaan.

• 123456709

lottovoitto on muutenkin ennalta päätetty ne numerot jota ei ole pelattu on 7 oikein. tai lähimpänä sitä vai oletteko kuulleet että esimerkiksi 20 voittajaa olisi ollut joskus samalla kertaa. kun on etukäteen tarkistettu, näin se vaan on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe