Kyselisin että missäpäin JKL on kunnollinen koirien uittopaikka. Kävin jo tuolla Tourujoen ja Jyväsjärven yhtymäkohdassa Lutakon vieressä ja oli todella ankee paikka keskellä "räneikköä" ja maa oli mutaista ym.. Koira oli ihan kurassa siellä käynnin jälkeen.. Olen kuullut että muitakin paikkoja olisi esim jossain Viitaniemessä, mutta kiva olisi saada kunnon ohjeet miten sinne pääsee kävellen. (kartta ym).. Toivoisin että joku osaisi neuvoa:) Kiitos
Jyväskylän koirapuistot/uittopaikat
3
5027
Vastaukset
- paikka on
tähän mennessä on ollut palokassa, melkein heti kun tullaan keskustasta päin, siinä ensimmäisen kaiteellisen onkohan se sitten silta tai joku sellainen. Mutta myös jyväsjärven rannalla olen käyttänyt, ainolasta kun menee sitä kävelyreittiä albaan päin. Siinä oli ihan kohtalainen. Riippuen tietysti missä päin asut :)
- jiiiiiiihaaaaaaaaaaaaa
parhaat vapaanapito ja uittopaikat mutta en kerro muille jyväskyläläisille tai kohta siellä on koko kaupunki
- koirapuisto
Koirapuisto on myös Kuokkalassa, energialaitoksen tms vieressä. Pohjanlahdentien varressa. Lötyy sekä isoille että pienille koirille aitaus, tosin ovat vielä keskeneräisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086