Missä helsingisä olis joku kauppa tai kiska josta pystyis ostaa juomia
Mistä viinaa alaikäisille helsingistä
6
1499
Vastaukset
- Liinu
jos pysyisitte siinä limussa vaan siihen asti kun täytätte 18v
- Jussi
Jos multa tultais kysyyn että ostanko pojille vaikka 3 kaljaa mieheen, mutta emmä mitää 80%-myrkkyjä millekkään 15-vuotiaille ostais, niitähän mä kyllä ite aina juon :). Ei mulla oo kyllä ikääkään ostaa väkeviä :). Mutta siis kohtuudella voisin ostaa alaikäsille. Kyllähän teinienki pitää päästä juomaan :).
- werra
miksei voi mennä alkon nurkalle? tupakkaa saa ainaski siit tennispalatsin viereiselt kiskalt, en sit tiiä onks sillä jotai siideriiki myynnis...oli kyl mieles yks mesta mut ei nyt tuu mieleen.... :/
- mie vaa
ainaskin saa vallilasta parista mestaa, myllypurosta ja kyllä kaupungissa niitä paikkoja löytyy = )
- öööhöö
mie vaa kirjoitti:
ainaskin saa vallilasta parista mestaa, myllypurosta ja kyllä kaupungissa niitä paikkoja löytyy = )
Siis mistä tarkalleen saa?
- arskis
Laittele viestii ja emailii jos pitää jotain hakee, niin homma kyl hoituu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295