Piltit. :)

kannattaakokeilla

Itse olen nyt muutaman päivän ajan syönyt pelkkiä lastenruokia.
Kalorimäärä niissä on sen verran pieni, että ne eivät lihota, mutta niistä lähtee nälkä ja ihan tarpeeksi kaikkia ravintoaineitakin. :)
Eräs ystäväni söi kuukauden ajan pelkkiä pilttejä ja laihtui 10kg. :) Toki hänellä oli ylimääräisiä kilojakin jonkin verran, niin sai helpommin painon putoamaan.
Mutta kannattaa kokeilla!

4

2054

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piltti on hyvä :)

joo, oon kans todennut piltit hyviks. söin niitä matkalla viikon ja laihduin 2kg. jatkoin kotona että korvasin lounaan pilteillä. olen laihtunut nyt yht. 6kg :)

t:168/60

• saa....................

tarpeeksi proteiinia.

• tyttelityyre

eli siis voi syödä niitä hedelmä pilttejä ja sit myös niitä missä on jauhelihaa ja spagettia jne?.. olen tyhmä ja ajattelin kysyä:)

• lompakko samalla?

Esim. marjoissa ja hedelmissä useimmissa energiasisältö on luokkaa kymmeniä kcal/100g, samoin vihanneksissa, eli aikalailla vähän, vaikkakin isoin osa on hiilihydraattia. En nyt ensimmäisenä olisi lastenruokien erinomaisuuden nimeen laihdutustarkoituksessa vannomassa, onhan ne tietysti valmiiksi muussattuja, mutta muutenhan niissä ei ole mitään sen kummempaa, mitä ei tuoretavarana saisi ostettua ja itse haluamallaan tavalla laitettua.

Toki jos ehdottomasti haluaa/tarvitsee johonkin yhteen tiettyyn asiaan rajoitetun 'dieetin', niin paljon huonompiakin varmaan löytyy, mutta suosittelisin jo ihan vaihtelun vuoksikin opettelemaan tekemään niistä samoista raaka-aineista ruokaa itse. Harvempi varmaan haluaa lastenruokien syömisestä itselleen pysyvää kuitenkaan, joten jonkinlainen totuttelu (tai sitten lihominen) on edessä kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe