politiikkaa. Ensin Pääministeri patisteli lahjoittamaan pilkkahinnalla puut hyvätuloisten veron alennus alttarille.
Sitten ulkomaankauppaministeri toimi samoin. Taisipa Pekkarinenkin puuroutua samaan puurokattilaan.
Nyt viimeeksi entinen pääministeri Esko Aho. Ja kaikki keskustapuoluelaisia vaikuttajia. Kenen asialla luulette olevan.
No se kyllä tiedetään hyväosaisten kansanedustajien puolella tietenkin, niiden eduthan ovat olleet aina etusijalla kaikissa asioissa.
Tehän olette vaalikauden ajan kansa ja teihin luottaneet äänestäjä vain hölmöjä orjia.
Samaa voi sanoa kaikista muistakin puolueista.
Puut pitäisi antaa ilmaiseksi .
aika sairasta
2
1148
Vastaukset
- saatukkin ?
Eikös metsät ja puut ole saatukkin ilmaiseksi,
ainakin valtion varoja on käytetty metsien
uudistukseen ja teiden tekoon . Joten kantorahan
pitäisi palautua avustajan pussiin.- omiani
pois. Sioitetun pääoman pitää tuottaa. Valtio on saanut metsänmyynti tuloista moninkertaisesti, sioittamansapääoman takaisin. Nuo avustusrahat ovat yleensä työllistäneet vai metsäteknikoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411