Voisitko nyt noora81 sanoa kumpi on totta koko sarja oli vain Diegon unta vai se mitä tuo wentti koko ajan väittää?
Voisitko noora81
5
1244
Vastaukset
- Se on vasta teini
Antaa Wentin pitää mielipiteensä oli se sitten vaikka että Diego heräsi Elvis Presleynä. Kertoo osaavansa hyvin espanjaa, mutta ei osaa kuitenkaan espanjankielisiltä sivuilta löytää mitään faktaa väitteilleen.
- Wentti
Itse et sitten tuota viestiä minkä Zacc kirjoitti nii koittanu ees suomentaa. On siinä kans espanjan taitonen : D Ja mistä sä sen voit tietää monta vuotta oot. Et itekkään kuulosta mitenkään vanhalta.
- monitulkintainen
Ne on tarkoituksella tehneet sen lopun moniselitteiseksi, eli että sen voi tulkita joko uneksi tai itsemurhaksi; varmaan sen takia että ajattelevat että pienille lapsikatsojille itsari ois liian rankka loppu katsottavaksi. Joten ei tietenkään ohjelman kotisivuilta löydy vahvistusta kummallekaan väitteelle, koska loppu on tarkoitusella moniselitteinen.
Itse tulkitsen että se oli itsemurha ja sen jälkeen Diego meni taivaaseen (taivas on tuossa tulkittu paikaksi jossa hlö mieluiten on, ja Diegolle se oli perhe), koska olisi aivan naurettavaa että koko ohjelma olisi ollut pelkkää unta. (Ja jos sen tulkitsee uneksi, niin vähintäänkin siinä unessa Diego sitten tekee itsarin, eli kukaan ei kai voi itsaria kieltää, mutta siitä voi väitellä oliko se unessa tehty vai ei-unessa tehty.) - iditoot
monitulkintainen kirjoitti:
Ne on tarkoituksella tehneet sen lopun moniselitteiseksi, eli että sen voi tulkita joko uneksi tai itsemurhaksi; varmaan sen takia että ajattelevat että pienille lapsikatsojille itsari ois liian rankka loppu katsottavaksi. Joten ei tietenkään ohjelman kotisivuilta löydy vahvistusta kummallekaan väitteelle, koska loppu on tarkoitusella moniselitteinen.
Itse tulkitsen että se oli itsemurha ja sen jälkeen Diego meni taivaaseen (taivas on tuossa tulkittu paikaksi jossa hlö mieluiten on, ja Diegolle se oli perhe), koska olisi aivan naurettavaa että koko ohjelma olisi ollut pelkkää unta. (Ja jos sen tulkitsee uneksi, niin vähintäänkin siinä unessa Diego sitten tekee itsarin, eli kukaan ei kai voi itsaria kieltää, mutta siitä voi väitellä oliko se unessa tehty vai ei-unessa tehty.)Telecincon "virallinen" kanta asiaan on, että koko sarja oli vain Diegon unta..
Surkeaa... - los serrano
iditoot kirjoitti:
Telecincon "virallinen" kanta asiaan on, että koko sarja oli vain Diegon unta..
Surkeaa...sanottiin et saa ite päättää tapahtukoo kaikki samalla tavalla vai tulekoo jotain muutoksia esim. lucia ei kuolekkaan tai candela ei lähdekkään.
tos viel sarjan apulaisohjaajan launaus
Diego nukahtaa kolmeksi tunniksi ja näkee sinä aikana unta elämästään viiden vuoden aikana",
Elämä siis antaa Diegolle "toisen mahdollisuuden". Unessaan tapahtuneen kuoleman jälkeen Diego herää Lucían vierestä, ja kaikki alkaa alusta. "Ympyrä on sulkeutunut", Sanmartín sanoo, "ja katsoja voikin itse päättää, tapahtuuko kaikki niin kuin me sen näimme."
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220