Kun sain kuulla että sonera perii 1€ lisä maksun laskuistaan niin tilasin suoraveloituksella laskut. Kaikki toimi hyvin ja silti lähettivät joka kerta kuitenkin laskun tiedot, eli eikö olisi sama laittaa lasku samassa??? No, en enää kehdannut avata näitä kirjekuoria kun ajattelin että niissä näkyy vain että lasku on mennyt perille jne. Mutta yhdessä kuoressa olikin lasku ja se onkin nyt kuukausia myöhässä. Olen yrittänyt soittaa maksulliseen asiakaspalveluun mutta jonot ovat sinne niin pitkät että viivästys koron lisäksi minun pitäisi maksaa monta euroa laskua asiakaspalvelusta! TÖRKEÄÄ!!! Sonera itse kusee asiansa ja asiakas saa maksaa siitä!
Suoraveloitus ja lasku tulee silti
3
510
Vastaukset
- oma vastuu teoistasi.
"No, en enää kehdannut avata näitä kirjekuoria kun ajattelin että niissä näkyy vain että lasku on mennyt perille jne."
- Kenen moka? Ei voi olla jaksamisesta kiinni.
Laskun tiedot varmaan tuleekin edelleen, paperilaskuhan pitää peruuttaa ja muuttaa verkkolaskuksi, jonka voi kyllä laittaa suoraveloitukseen. Kautta aikain on itsellenikin tullut kotiin paperiset "laskut" eli laskun tiedot, vaikka käytössä olisikin suoraveloitus.
Se, että joku lasku ei ole mennyt suoraveloituksen, on varmasti joku syy, esim. liittymätyypin vaihto ja laskutuskauden muutos tai muu vastaava. Eli ota yhteyttä vaan sinne asiakaspalveluun tai mene Sonera-pisteeseen.- josse rahaa tilillä
Jos suoraveloitus ei onnistu esim. tilillä ei ole rahaa, ne lähettävät ihan tavallisen laskun.
- jossei rahaa tililla
"kehdannut"
Kysyjä on savolainen, joka selittääkin loput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748