Minäkin aloittelija ja vaihtoehtoisesti kokeilen näitä: Ram,TopFlite,Extreme,MD,Wilson. Yhtenä vaihtoehtona ostaa irtomailoina Callawayt jotka edullisen tuntuisia netistä ostettuna-hinnat alkaen 29€ (noin 50%-70% ale). Ihmetyttää tuo hinta kun pitäisi olla huippumailoja (?). Olisiko jollain jotain kerrottavaa kyseisistä merkeistä. Toki tiedän, että ne pitää itse kokeilla, kysynkin noin yleisesti mitä mieltä!
Jos joku kiltti vastaisi:)
Ram,TopFlite,MD ym
mikähän...?
1
614
Vastaukset
- Just an opinion.........
No itse ostin aloittaessa pinseeker merkkisen setin, luulisin olevan ainakin tuota topflitea melko lähellä (jossei nyt sitte muitaki halpissettejä) ja oon tullu siihen tulokseen ettei näi ens alkuun mailat miestä pahenna ellei mies mailoja, eli ihan hyviä ne kaikki on ens alkuu, varmaa saa laskee tasoituksen parissa kuukaudessa sinne 30 oli setti mikä tahansa jos on treenihaluja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803