Onko kokemusta lokakuisesta Lissabonista? Sää? Ja samalla pyytäisin majoitusvinkkejä, menossa 2 aikuista ja 2 lasta(murkkuja). Kohtuuhintainen tai jopa edullinen keskeisellä paikkalla oleva hotelli/bed&breakfast/hostelli ym. Toivottavasti näemme futismatsin livenä. Kiitos etukäteen teille jotka jaksatte vastata
Ensimmäistä kertaa
1
583
Vastaukset
- Lissu
Lokakuussa on reilut 20 astetta, sadetta voi tulla, mutta tuskin joka päivä tai koko päivää (on meteo.pt:n tilastoissa vuoden viidenneksi sateisin kk).
Et kerro kuinka pitkälle matkalle olette tulossa, mutta suositan katsomaan täältä:
http://www.holidaylettings.co.uk/lisbon-city-centre/
Vuokrasin itse tuolta asunnon neljäksi kuukaudeksi ja olin todella tyytyväinen asuntoon. Ne ovat siis tavallisia täysinkalustettuja kerrostaloasuntoja - siinä jonka minä vuokrasin oli kaikki tarvittavat keittiötarvikkeet ja jopa pesukone. Vastaavia sivustoja on muitakin. Äkkiseltään katsoen kannattaa kuitenkin olla kartta kädessä: jotkut noista asunnoista eivät sijaitse keskustassa vaikka niin voisi kuvitella.
Futisliika käynnistyy jo elokuussa. "Liga" on nykyään "Liga Sagres", olutmerkin mukaan. Ottelukalenteri löytyy varmaankin google haulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132